La rubia Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Hva gjør dere for å holde dere spreke nå den siste tiden og hvilke uke er dere i? Jeg er i uke 30 og klarer enda å komme meg ut på sykkeltur 3-4 ganger i uka, men til og med "koseturer" begynner å ta på. Ellers går jeg tur en time til dagen.
hh83 Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Jeg har trent Zumba et par ganger i uken frem til nå og syklet på en spinningsykkel jeg har hjemme 2-3 ganger i uka. Jeg er nå 35+2 og zumba`n er herved lagt på hylla til jeg kan begynne for fult igjen etter fødselen. Men håper fortsatt på å klare å ta meg noen økter på treningssykkelen hjemme 2-3 ganger i uken :-D Går også en god del turer:-D Kjenner at alt begynner å bli tyngre og mere slitsomt. Jeg gleder meg virkelig til jeg kan begynne å trene for fullt igjen :-D
termin 11.august 2011 Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Jeg er i uke 39 + 2 idag. Har trent 2 fullkropps styrkeøkter og 2 sittende spinningtimer pr uke frem til nå. Nå merker jeg plutselig at ankler, bekkenet og det ene kneet mitt ikke er helt med, så mulig jeg stopper opp nå den siste uka før termin...? Forrige svangerskap trente jeg helt til dagen før jeg ble satt igang 11. dager etter termin. Det gikk helt supert!! Kom fort i form etter fødselen :-) Jeg tror det er bare å trene på sålenge man lytter til kroppen :-)
Gurine og gulla Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Jeg trener ikke i studio men går turer hver dag med hunden, jeg har vært veldig anpusten side uke 8 eller noe sånt, + litt kynnere, så for min del synes jeg turer i skog og mark er bra. Zumbaen får jeg ta i gjen etter fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå