Gjest Madolyn Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Her var det helt umulig å få i gutten tran, til vi gikk over til denne: http://www.lifelinecare.no/65/71/kosttilskudd/barn-0.html MYE mildere på smak, og MYE mindre daglig mengde! Kjøpte på Apotek 1 for 100-lapp. PS: twist off delen er seig syns jeg; vi klipper av tuppen her for å unngå søl
Gjest Madolyn Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Jeg sier "mmmmmmmm!!!!" og gir gutten før dagens første måltid og nå går det veldig greit å gi tran; av og til smiler han til og med Greit å få ham til å skjønne at tran er godt
Gjest Madolyn Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 ... Når jeg tenker meg om så er vel tran det eneste vi ikke sliter med når det gjelder Lille Muffin her haha
Lillepusen-78 Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Hurra! Akkurat det vi trenger. Etter at vi begynte med grøt, har jenta mi begynt å spytte ut tranen. Hun forventer nok at det kommer godsaker på skjea. Skal definitivt prøve ut denne. Takk for tips! Så godt at Lille Muffin koser seg med tranen da, siden det er en del annet han ikke er så begeistret for ;-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Her har vi faktisk puttet tranen i mme hele veien, så Mini er vant med den smaken så det går ned på høykant:)
Gidder ikke! Skrevet 5. august 2011 #6 Skrevet 5. august 2011 Jeg skrev et lignende innlegg og i den tråden er det link til en test av omega3 produkter. Når jeg sammenligner innholdet av EPA og DHA, erdet veldig mye mindre i dette produktet enn i tran, til og med mindre enn i eskimokids som jeg ville anbefale. Skal ikke være lett dette her, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå