Gå til innhold

Prøver igjen og håper noen kan svare meg nå. Ang vektreduksjon og motivasjon...

Anbefalte innlegg

Jeg har så utrolig lyst å bare gå ned i vekt nå! Jeg vet at jeg fint kan gå ned 10 kg på en mnd, ved hjelp av Grete Roede og Nutrilett, dette gjorde jeg for noen år siden, og gikk da ned 12 kg på en mnd!

Jeg er ikke sånn wooow-stor, jeg er 165 høy, og 110 kg tung. Jeg kan se mye mindre ut enn dette, og jeg vet at jeg kommer til å føle meg myyye bedre dersom jeg ligger på rundt 100 kg.

Trivselsvekta mi ligger på 80 kg, da er jeg ganske pen, og veien dit er ikke lang. Jeg vet hva som må gjøres, jeg vet at jeg faktisk ikke trenger å slite for å oppnå det, men jeg klarer bare ikke komme igang. Det er noe som hele tiden ligger som ett hinder for slankingen min, men jeg klarer ikke sette ord på hva det er!

Noen som har noen gode råd?

Fortsetter under...

Meld deg inn i VG's vektklubb, der får du veldig gode verktøy for varig vektnedgang og man lærer å holde vekta stabil. Og dropp Nutrilettkurer og slikt, da raser man bare ned i vekt, for å gå opp det man gikk ned pluss litt til....Og for hver gang man gjør slikt, blir det tøffere å gå ned i vekt. Det er et finjustert system man tuller med!

Sliter litt med det samme, men har nå tatt meg selv i nakken og begynt med små skritt mot en litt lettere kropp. Kjøpte meg pulsklokke for en stund siden, som jeg bruker når jeg trener. Har aldri vært spesielt glad i jogging og slike ting, men med pulsklokke ble det straks litt mer interessant, for den måler også det omtrentlige kaloriforbruket. Da synes ihvertfall jeg treningen ble litt mer givende. Har også gått mer over på lavkarbo, og endel fettholdige varer. Skal visstnok være så bra ifølge enkelte eksperter, så den skal jeg prøve ut en stund. Alt blir mer overkommelig hvis jeg kan ha masse rømme til middagen :-) Og det sies at man får mindre søtsug etterhvert som man kommer inn i en lavkarbo livsstil, og det trenger jeg! Vet ikke om dette hjelper deg noe særlig, men verdt et forsøk :-) PS: Hvis du har samboer eller ektefelle hjelper det jo hvis de også vil prøve ut lavkarbo :-)

Sliter litt med det samme, men har nå tatt meg selv i nakken og begynt med små skritt mot en litt lettere kropp. Kjøpte meg pulsklokke for en stund siden, som jeg bruker når jeg trener. Har aldri vært spesielt glad i jogging og slike ting, men med pulsklokke ble det straks litt mer interessant, for den måler også det omtrentlige kaloriforbruket. Da synes ihvertfall jeg treningen ble litt mer givende. Har også gått mer over på lavkarbo, og endel fettholdige varer. Skal visstnok være så bra ifølge enkelte eksperter, så den skal jeg prøve ut en stund. Alt blir mer overkommelig hvis jeg kan ha masse rømme til middagen :-) Og det sies at man får mindre søtsug etterhvert som man kommer inn i en lavkarbo livsstil, og det trenger jeg! Vet ikke om dette hjelper deg noe særlig, men verdt et forsøk :-) PS: Hvis du har samboer eller ektefelle hjelper det jo hvis de også vil prøve ut lavkarbo :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...