Maramara Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Vårt lille sjarmtroll satt på 3 forsøk, nå har jeg gått uten prevensjon siden september:( ønsker så inderlig ett søsken til gutten vår på 20 mnd. Flere som fikk førstemann lett men som har strevet med nr 2? Noen som har prøv akupunktur for å bli gravid? Lang prosess?
Maramara Skrevet 12. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2011 Veldig frustrerende ja! Jeg tenkte kanskje d kunne ha skjedd no "der nede" under/etter fødsel... at d er derfor d ikke går?! eller har d kanskje ikke noe å si.. har ingen plager heller,men man tenker jo alle mulige tanker siden jeg ikke blir gravid! Håper d snart klaffer for oss! Lykke til
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Samme med meg, fikk mine to kjapt etter hverandre. Men ikke denne gangen, ble keisersnitt med sistemann. Lurer på om det kan ha blitt endel arrvev etter inngrepet som gjør at egget har problemer med å feste seg inni der, hmm det høres jo logisk ut. Men leter vel egentlig bare etter en grunn til at det ikke blir hehe
mammatil2imai Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Har heller ikke prøvd så lenge som deg, men min første satt etter litt slurv med pilla. Nå starer vi vår 3.pp men denne gangen er det med en annen mann som ikke har barn fra før så det er mest der min bekymring ligger. Skjønner det er frustrerende, masse lykke til!
Lillevenn33 Skrevet 13. august 2011 #6 Skrevet 13. august 2011 Nr. 1 satt på 1. pp og nr. 2 brukte vi et helt år på å lage. Veldig frustrerende, jeg skjønte ingenting. Det er sikkert flaks med nr. 1 pluss at man blir jo gradvis eldre og uflaks i tillegg. Men vi fikk det til etter ett år så nå er det glemt. Jeg tenkte at vi kanskje aldri kom til å få det til, men det gjorde vi!
Maramara Skrevet 14. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2011 Takk for tilbakemeldinger jenter:) Godt å høre d er flere enn meg som venter/ventet. Visste vel egentlig at jeg ikke er alene om d men noen ganger så trenger man bare å høre d fra flere! Ønsker oss alle lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå