Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 er selvfølgelig spent hver pp ( nesten 1 år ), men denne gangen er jeg ekstra optimist;) så skuffelsen kan og bli ekstra stor.. har skrevet et innlegg for en liten stund siden ang blødninger rundt EL. har hatt det sånn i 3 eller 4 pp nå. men har ikke tenkt over at det kan være EL,siden jeg har småblødd litt, før denne pp. så denne gangen har vi jo da faktisk hatt sex selvom jeg har blødd litt. (det er snakk om små mengder,litt utvannet nesten) hadde EL tirsdag/onsdag forrige uke. hadde sex natt til tirsdag, onsdag og torsdag. i disse dager har jeg en del murringer i underlivet,stikkinger i puppene, og strekker/stikker noen ganger når jeg reiser meg fort.. eller er det egentlig for tidlig å kjenne dette? hehehe.... ca 1 uke over EL. og for sikkerhets skyld (haha )tok jeg en EL test i går kveld og i kveld og de er positive. vet at det ikke er sikkert altså. men har ikke annet i hus. kan jeg ta en test over helga tror du,eller er det for tidlig? Lykke til alle sammen, og til meg selv
Frk.håpefull Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Åh, det høres jo veldig spennende ut:) krysser fingrene for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå