Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Hva er det og hva er det godt for? Kan dere merke det hjelper? Hvor selges det?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Har prøvd den ja. Den består av div urter som skal hjelpe på melkeproduksjonen. Kan ikke si jeg fikk noen voldsom effekt. Kjøpes på helsekost og noen apotek.
A_K Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Ja jeg drakk ammete en periode, hadde så lite melk. Hadde ikke noe tro på at det hjalp, men det gjorde det:) fåes kjøpt på alle helsekøar butikker. drikker det fremdeles av og til, fordi den er så god!
Gjest Madolyn Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Har drukket det i perioder, har ikke merket forskjell på hverken melkemengde eller evt luftplager hos lille muffin (ammete inneholder b la fennikkel og skal kunne redusere luftplager hos babyen). Jeg syns den var så dyr at jeg kutta den ut etter et par bokser, men enig i at det er en veldig god te, og så klart uten koffein <3
Torjus og Lones mamma Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Gutten min skrek mye pga luft i magen. Hadde problemer med rapinga, samtidig som det var helt nødvendig for ham å rape. Jeg tror aldri på noe før jeg ser det selv..., men hos oss har ammeteen gjort underverker. Rapen kommer fort, og gutten er mye blidere og roligere. I forhold til melkemengden har jeg ikke merka noe, men jeg har nok melk i utgangspunktet.
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Jeg drikker mest fordi det er godt og ikke innholder koffein (greit på kvelden!) Og i håp om å få opp igjen produksjonen til å pumpe litt ekstra. Vil bare tipse om at jeg har tidligere kjøpt på apoteket (husker ikke hvilken kjede) til 89 kr eller noe, men idag fant jeg på helsekost (Sunkost) til 34 kr, så det var jo ikke så verst syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå