Gå til innhold

Tror dere vi får lån?

Anbefalte innlegg

Har snakket litt om å prøve å få oss ett boliglån en stund nå. Men jeg har vel bidratt til at vi ikke har gjort det, da jeg ikke har hatt mye å stille opp med i forhold til gubben! Lang hitorioe kort: Mye skulking, lite jobbing, i store perioder, gjort ingenting!!

MEN, tror dere vi får lån nå? Og isåfall, hvor mye?

Idag ser situasjonen slilk ut:

Årsinntekt på 650000

Begge er 24år

Ett barn på 3år

Egentkapital på ca 400000

Gubben har hatt lån tidligere(om det har noe å si?)

Vet ikke hva mer bankene går utifra?

Hva tror dere? Sitter her i drømmeland med null forståelse for sånt bank greier:P Takk til dere snille som svarer ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143448694-tror-dere-vi-f%C3%A5r-l%C3%A5n/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelpes, gå i banken da vel.. Såfremt dere har fast inntekt, og ikke har betalingsanmerkninger eller mislighold av tidligere lån er det ikke noe i veien for å få innvilget en lånesøknad. Bankene bruker ofte en regel om å låne ut max 2,5-3 ganger årsinntekten, minus evt studielån og andre lån. Hvor mye har dere behov for å låne?

Kan da vel ikke gå i banken så sent på kvelden? :P

Uansett er det ikke sååå seriøst.. Sitter bare å undrer og drømmer meg bort i framtiden og tenkte kanskje noen her inne hadde noen svar. Sett mange slike tråder tidligere;) Har ingen andre lån og ikke noe anmerkninger som vi vet om..

Også er vi såååå leie av å leie, merkelig nok!!;)

Det er umulig å svare på når du ikke oppgir hvor mye du ønsker å låne, hva du ønsker å kjøpe for hvilken pris osv.

Mitt tips er å gå inn på nettsidene til en eller annen bank, og lese litt der. Der har de gjerne lånekalkulator også, så kan du se hva du faktisk kan låne med den egenkapitalen og inntekten dere har. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...