Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff ja, jeg merker det veldig godt selv når jeg er inne i forumene på kveldstid...

Vi prøvde for en tid siden å flytte over til nye servere - det hjalp litt, men fortsatt har vi altfor trege sider når vi har høyest aktivitet i forumet. Problemet vårt er at teknologien sidene bygger på er utdatert, og bygget på en slik måte at det er veldig vanskelig å endre på "grunnmuren".

Jeg skal melde fra til den tekniske avdelingen vår og be om at de jobber enda mer med serverkapasiteten så vi kan få noenlunde normal fart også på kveldstid. Men jeg kan ikke love at vi får til noe på kort sikt, for det er i utgangspunktet et problem vi ikke klarer å finne noe løsning på med den teknologien vi bruker i dag.

Det jeg imidlertid KAN love, er at dette problemet kommer til å forsvinne til høsten når vi bytter ut forumløsningen med en splitterny variant. Vi starter med den jobben 15. august, og kommer underveis til å trenge hjelp fra dere til å gjøre forumet akkurat sånn dere vil ha det.

Kom gjerne med innspill i denne tråden:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/143366620

Beklager igjen at jeg ikke kan annet enn å be dere om å være tålmodige med oss, men det er altså ting på gang her som kommer til å løse dette (og andre!) problemet.

Hilsen Kari

Så langt vi har kunnet avdekke, så er det verken reklamene eller antall forumer som bremser farten. Problemet er først og fremst den litt skranglete teknologien som ligger i bunnen her - så det beste vi kan gjøre er å sette alle kluter til for å få opp den nye løsningen så fort som mulig. Skal love at dere blir jevnlig oppdatert om fremdriften på dette! :-)

Hilsen Kari

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...