ninairen Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Hei... Sitter å ser fødeavdelingen på tvnorge... Fordi jeg elsker slike program... Men må ble jeg bare dritkvalm og sikkelig dårlig :S Noen andre som ser på det nå? Eventuelt andre som ble kvalm/ekkel? Har ikke grua meg til fødselen før eventuelt nå :S :S
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Samboer her og ble dårlig.... jeg ble rett å slett pisst for mora som måtte igjennom den harde fødselen, å stakkars unge som satt fast. Jm og lege: " nå er det bare å presse ut ungen"... akkurat som ingenting. Nei det var ikkje kjekt å se denne gang.
♥ Min engel ♥ Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Syns det var utrolig skummelt. Babyen så jo nesten død ut! Jeg begynte å grine, for syns det var så trist akkurat da. Men det ordnet seg heldigvis
Cruella De Vil Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Jeg skjønte at det ville gå bra for dem, for hvis ikke hadde de ikke vist så mye av det. Men ja, det var ganske nervepirrende, for en kjip fødsel. Rart at de ikke tok haste-ks, spesielt i USA der de er så vennlig innstilt til ks? Ellers var det litt fascinerende å se på, synes jeg; de to andre fødselene var jo en med ks, og en som lå der og ikke så ut til å ha noen smerter i det hele tatt? Hun må ha fått epidural eller noe sånt?!? Når jeg fødte sist, hylte jeg under de verste riene på slutten, hun her ristet bare litt i kroppen, liksom, og kunne snakke mens rien holdt på; det hadde jeg aldri i livet klart!
Mulline Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Ja, hun fikk epidural - de "bestilte" det med en gang hun kom inn på rommet og ble flyttet over i senga. Men ganske store kontraster mellom de to fødslene... Så blir spennende å se hvilken ende av skalaen vi ender på. I allefall for meg som ikke har vært med på dette før!
ninairen Skrevet 4. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2011 synest at den ene fødselen såg helt groteskt ut.. føltes som om ho ble behandla som et dyr nesten :S dumt at de må vise sånne :/ mener ikke at de bare skal vise "fine" fødsler, men finnes jo en grense? jeg ble ivertfall skikkelig kvalm resten av kvelden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå