Gå til innhold

Får vel melde min ankomst her da :)

Frk-C

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og, er 11 uker i dag.. Og har 1 år igjen av bacheloren.. Tenkte jeg går til jul, også tar jeg 1 års permisjon.. Hvis jeg klarer det, har jeg lyst å kanskje ta noen fag fra høsten 2012 i permisjonen.. Får se..

Jeg har ikke så mye peiling ang søknader el noe, bare leser en del om det.. Gjerne kom med tips om noen har =)

Da tok jeg en test. 5+2 i dag. Jeg skal ikke ha perm, termin 8 april og da er jeg ferdig for semesteret og tar sommerferie. Begynner igjen på skolen til høsten igjen :) Far tar hele permisjonen da han er i full jobb :) aner heller ikke noe om søknader, vi får vel lese oss frem på lånekassen :) lykke til jenter :):)

Gratulerer! :) Følger med her inne... Er selv student, og eggstokkene skriiiker etter barn nr 2. Ser andre i klassen (går deltidsstudium, bachelor) sliter med å henge med i studiene etter de får babyene sine. Er derfor redd det samme kan skje med meg.. Men er i mitt første studieår, skal jeg virkelig måtte vente TRE år til for å bli ferdig med skolen?! :( Før vi kan få en liten..

Ønsker deg lykke til! :)

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg er student og har snart termin. Må bar si at dere ikke må stole på hva NAV sier ved første telefonsamtale. Ring flere ganger, snakk med flere saksbehandlere, det samme gjelder lånekassen. Ikke "stol" på noen og undersøke grundig selv. Hvis ikke risikerer man å bli lurt og ikke få hva man har krav på. Eller dere kan spørre meg! Jeg har blitt ganske god på dette :)

Går selv bachleor på HIO og skal nå ha fri ett år. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...