Gå til innhold

Hei på dere alle sammen :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :) Eg fødte akkurat en mnd før termin på datoen forrige gang, 35+6 tror eg.

Fødselen gjikk greit, begynte helt normalt. Han var 2800g og 48 cm, 33 rundt hode, så ikke så alt for liten. Men han trengte litt ekstra oksygen di føste dagene, låg i kuvøse det første døgnet med cpap. Hadde litt problemer med sugerefleksen. Han var også veldig trøtt, såvnet når vil skulle prøve å amme osv. Han fikk melk gjennom sonde som eg pumpet ut av meg(melka kom heldigvis fort, og da kom det MYE, hehe). Låg på sykehuse i 13 dager før vi fikk reise heim. Di ville ikke senne oss heim før di såg at vekten begynte å gå oppover igjen og at han klarte å suge selv. Når dagen enndelig kom når di sa vi kunne reise hjem, var en gledens dag, da var eg lei av sykehuset ;)

Håper å få en normal tid på sykehuset denne gangen og at nurket holder seg inne til litt nermere termin ;)

Hva er grunnen til at du spør? :))

Heisann.

Minsten her kom 5 uker før termin, veide 2825 og var 45cm lang.

Fødselen min tok noe rundt 12 timer fra veene begynte til hun var ute. Jeg valgte en naturlig fødsel og hadde ikke noen medikamenter under fødsek (epidural e.l).

Hun kastet seg over puppen og alt var i skjønneste orden så vi reiste hjem allerede dagen etter fødsel. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...