Gå til innhold

Symptomer FØR positiv test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som har merket sine symptomer FØR de testet positivt? eventuellt hvilke symptomer var det, å testet dere positivt på IKM?

Jeg har tre dager igjen til IKM, å inbilder meg å ha disse symptomene:

*Noe kvalme tidlig på dagen.

*Av å til har jeg litt flimmer forran øynene i ett minutt eller to.

*Hodepine hver dag, ikke ekstremt, men merkbart.(mest på morgenen).

*Er veldig tørst, så jeg drikker mye, å tisser ofte.

*MYE luft i magen.

*Sulten.

*Fysen på noe, å er ofte å finne med nesa i kjøkkenskapet.

*Sulten om morgenen.

*Trøtt å litt tørr på øynene

* konstant "våt" nedentil. (beklager detaljer).

* Svimmel om jeg bøyer meg eller røyser meg (overhode ikke vanlig)

* MYE fortere sliten på trening.

*I de siste dagene har jeg kjent meg "øm" nederst i ryggen, og hatt litt murring nederst i magen(kan jo selvfølgelig være TR som melder sin ankost.

Jeg tør nesten ikke ta testen før IKM, for skuffelsen om den er negativ er stor, og jeg blir så stresset frem mot IKM da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte bare le når jeg hadde lest innlegget ditt... og så nicket ditt ;))

Jeg har ikke vært gravid tidligere, men begynner virkelig å lure på hva som skjer med kroppen her også. Er så oppblåst i magen at folk i går og i dag har stirret på magen min med gravid?-uttrykk i øynene!! Har også hatt pussig, diffus hodepine siste par dagene, og litt småkvalm på ettermiddagene. Og nå for ti minutter begynte det å "svi" i tennene mine! Ordentlig ubehagelig! Jeg har aldri ising eller lignende i tennene! Og jeg har ikke ikm før om en uke, så jeg kan liksom ikke tro at det skulle være noen tegn så tidlig, før noe egentlig har skjedd med kroppen...

Vet at psyken kan lure oss, men ærlig talt... ;))

Skrevet

hehe... nicket ble vell laget for en stund siden, kanskje jeg skule endre det da jeg er laaaangt fra tolmodig nå for tiden ;-)

jeg har lest litt at hodepine kan være ett tegn, men det kan jo like fullt være ett tegn på dårlig syn ;-)

Lurer på om dettte er psyken som spiller oss noen puss? da blir jeg ivertfall svært imponert over psykens kraft, for om alle mine "symptomer" er ting psyken minlager til meg, så skal jeg begynne å ønske meg flere ting like hardt som jeg ønsker meg en baby.. ;)

Skrevet

Ja, kan jo være så mye rart det vi kjenner!

Godt poeng at man bør begynne å ønske seg andre ting like hardt!!! :-)

Men det er litt pussig... for snart et år siden begynte jeg å bli så kvalm, fikk ømme pupper og en hel masse symptomer. Begynte å lure på om jeg kunne være gravid (ikke planlagt), og da så jeg plutselig at jeg hadde en hel rekke symptomer som jeg aldri hadde hørt kunne være tegn på graviditet - tror ikke psyken er så god ;)) Men det ble jo aldri noe, mensen kom noen dager for sent, riktignok sterkere enn normalt.

Det får bli intens barneønsking neste dagene... :) Du får gi et hint om hva som skjer, det er jo ikke mange dagene til du vet :)

Krysser fingrene for deg! :))

Skrevet

Jeg hadde en del symptomer mellom EL og IKM:-)

-oppblåst

-svimmel

-luft i magen

-murring i mage

-verking i rygg

-hard og løs mage om hverandre

-kvalme

-sykt trøtt hele tiden

++

jeg testet negativt 9dpo og 11dpo (var ikke så tålmodig selv for å si det sånn), men på ikm dagen testet jeg POSITIVT:)

Så det er absolutt mulig med symptomer før positiv test:)

Ønsker deg masse lykke til!:):)

Skrevet

Oppsvulmende og virkelig vonde pupper! Det viste seg å være symptomen som fikk meg til å teste. Vondere enn vanlig pms au au i puppen:)

Skrevet

Gratulerer Jubeldumbo :-D hvor langt er du på vei nå?

Jeg håper nå at lille spiren klamrer seg fast dær inne. Hadde MA i Januar i uke 14, så NÅ er det virkelig på tide, lei av å prøve.

Kanskje lurt om jeg venter til ikm med å prøve altså, så slipper jeg eventuell skuffelse og ikke minst sparer jeg npóen slanter.. ;-)

Skrevet

Jeg har ikke vondt i puppene :-/ hadde ikke det ved sist graviditet heller. jeg kjenner liksom at de er der litt bedre en vanlig, men ikke vondt. Skulle gjerne hatt det som tegn, jeg tror det er mange som har det å gå etter. Nårtid testet du positivt Trilletrill?

Skrevet

Jøje meg det er lenge siden. November 2009. Derfor syntes jeg det strengt tatt er på tide nå!;)

Skrevet

Klarte ikke å vente, så svidde av en test for noen timer siden. blendahvit :-(

Skrevet

Testet for tidlig? Vi sier det!!!! :-) Når har du ikm igjen?

Jeg går rundt og benekter kvalme her i dag, for det kan jo være et tegn, og jeg vil ikke være gravid bare i hodet. Benekter også for at jeg i dag plutselig fikk vondt i ryggen sånn helt uten grunn, og jeg vet det ikke er noe galt med ryggen! Så jeg later som om jeg ikke har noen symptomer bortsett fra at magen er enorm....

Blir helt skrullete i hodet av dette.... ;)

Hvis du har testet for tidlig så kan det jo fremdeles være noe på gang for deg, frk tolmodig :)

Skrevet

Testet tre dager før ikm, men.... jeg får klamre meg til håpet om at jeg testet aaaaalt for tidlig ;-)

Jeg å benekter endel "symptomer". spm å drikke kafe for eksemel, jeg eeelsker kaffe, å aller heldst espresso, i det siste har det smakt olje av all kaffen min, men jeg drikker den allikvel, å nesten med brekkninger :-p

haha... må le litt av hvor tussete en blir av denne lille spiren. Til og med bare tanken av den .. :)

Nå skal jeg vente til ikm før jeg bruker flere tester.

Nårtid skal du teste Roselilly?

Skrevet

Jeg skal ikke teste før til neste helg.... aaaaargh!

Tror jeg er blitt ekstra rar fordi jeg var så sikker på at el var over - og så kom den mye senere enn normalt. Altså, jeg får alltid el-slim og el samme dag, og da nesten bestandig m smerter når el setter i gang. Denne gangen fikk jeg el tre dager etter slim! Da hadde jeg hatt sex samme morgen, så timing-messig er det jo perfekt.

Har lest meg opp på at eggets vandring kan ta fra noen timer til fire dager, så regner med at jeg normalt har noen timer, mens jeg denne gangen altså hadde tre dager....

Jeg vet jo at sjansene er små, men håper jo likevel --- og blir tydeligvis altså helt tussete i samme slengen! ;)) Så mye for meg som den avbalanserte jeg vanligvis er.... he-he!

Må jo bare le.... drikke oljekaffe på trass.... ;))

Krysser fingrene fremdeles for deg, jeg! :)

Skrevet

Takk:)

Jeg er 6 uker i dag:)

Jeg testet som sagt negativt 11dpo. Det var 3 dager før ikm.

Så det er fortsatt håp:) Men ikke test før ikm nå da! Helst dagen etter;-)

Skrevet

Ingen dumme spørsmål her :)

ikm står for ikke kommende mens - altså den dagen du vanligvis skulle hatt mensen, men ikke ønsker å få den fordi du heller er gravid :)

...ikke så lenge siden jeg lærte det selv av noen her inne :)

Skrevet

:)

aha, da ble jeg klokere :) hehe! prøve å sette sammen ord selv, men kom ikke fram til noe som hadde med graviditet å gjøre :)

- man lærer så lenge man lever -

Skrevet

Jeg klarte ikke å holde meg fra å teste selvfølgelig (har ikm i morgen).

N E G A T I V! :-( aargh!

skulle tro at dersom jeg skulle vært gravid, så ville den ha blitt positiv dagen før sant?

Alle "symptomene" har avtatt ganske kraftig. Det eneste som henger

igjen er tidvis kvalme å lett hodepine(!?!).

Jeg var hos legen i går for å sjekke hodepina, å kvalmen, tok masse tester.. allle tester var perfekt (tok ikke graviditetstest).

Legen sa til meg før jeg gikk ut "du er vell ikke gravid", jeg svarte "ikke som jeg vet, er for tidlig å si", så ble det ikke no mer snakk om det.

har hatt endel menssmerter, å stølhet i ryggen siden 4 dager før ikm, men di er også borte nå.

jeg skjønner ingenting.

Vell vell.. d blei ihvertfall ikke noe strek på min CB test i dag, så da regner jeg med tanta er rett rundt hjørnet.

Krysser fingrene for dere andre da om ikke annet ;-)

Roselilly<: hvilke symptomer har du? om du har noen selvfølgelig ;-)

Skrevet

I går kveld var det akkurat som om alle symptomer plutselig slapp her også. Men nå er det tilbake, er mer kvalm, hodepine og plutselig ble bekkenet mitt helt skranglete og vondt - og jeg har ikke gjort noe som skulle provosere bekkenet. Har igjen konstant murring i venstre side, omtrent der jeg hadde eggløsningssmerter denne måneden, og er øm når jeg tar der, akkurat over eggstokken.Tidenes (!!!) kviseutbrudd de siste 2-3 dagene er også i ferd med å roe seg, heldigvis!

Og midt oppi dette går jeg bare rundt og smiler - og forstår ikke hvorfor ;)

Hvis alt dette bare er psykisk så er jeg så fascinert og mektig imponert av kroppens vilje til å bli gravid - som tydeligvis er så sterk at den overkjører all logikk og lager masse symptomer!

Jeg kastet meg inn på apoteket ett minutt før stengetid i sted og fikk kjøpt meg g-tester. Men skal ikke teste før nærmere helgen.... tror jeg ;)

Bor på et bitte lite sted hvor det fort kan gå rykter før jeg en gang selv vet om jeg er gravid.... så var lykkelig for at det ikke var noen andre kunder i apoteket. he-he!

Skrevet

Opplever dere at dere nyser ofte? Kan det være et tegn...

Jeg er 18dpo i dag, skal begynne å få pms-greier nå, men ikke fått de ennå... I hvertfall så nyser jeg ofte, og det har jeg gjort helt sia EL.

Jaja, tia vil vise.

Skrevet

Ingen nysing her! ;) Men jeg har i flere dager vært litt småtett i nesen, nesten som om jeg blir forkjølet - men er det ikke. Ikke er jeg allergisk heller.

De pussigste symptomer dukker jo opp i trådene her, så man skal aldri si aldri ;) Jeg kan av og til begynne å nyse veldig når jeg blir tent (de gangene det skjer blir det jo ganske komisk, da;)) - så på en eller annen måte så er det en sammenheng der ;) Kroppen er rar!!!!

Men 18 dpo - burde ikke du hatt mensen da?? Mensen bruker jo å komme maks 16 dager etter el - om jeg har forstått det riktig?

Skrevet

Roselilly: selvfølgelig! Jeg er 5dpo, det er den 18. dagen i syklusen denne omgangen... Huff, dager og tall og tegn og alt går helt i surr... :)

Skrevet

Fort gjort! :) Man blir jo helt tussete når man går i ventedager... ;)

Skrevet

Sniker fra 2.tri. Testet positivt 10 dpo, og eneste symptom jeg hadde før det var vondt i puppene (spesielt høyre). I tidligere pp'er da jeg ikke var gravid hadde jeg en haug med symptomer, men det var visst bare tr som nærmet seg... Så symptomene kan fort lure deg.

Lykke til med prøvingen! =)

Skrevet

symptomene er skikkelige snikere ;-)

jeg skal fremover prøve å ignorere dem ;-)

takk :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...