<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 I dag har formen væert helt elendig. Spydd, vært super kvalm. Har vært uggen og kvalm siden uke 5, er nå snart 8 uker på vei. Lagt på sofaen, i senga og på badet i hele dag, og hengt over do:( Kjenner små smerter i høyre side. Leste at det kunne være livmoren som strakk seg, men ble veldig beskymret. Drømte at jeg mistet i nat, huff! Litt klaging her, men det er vel lov av og til...
3 gleder Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Jeg vet hvordan du har det! Vært kvalm i begge foregående svangerskap,og intet unntak denne gangen. Kvalmen melder seg i uke 5.. Denne gangen ble jeg fullstendig slått ut i uke 9. Innlagt for å få hvile og intravenøst. Gikk ned 4-5 kilo på under en uke. SÅ sinnsykt kvalm at jeg lå paddeflat. Det var fryktelig gost å få slappe fullstendig av i noen dager. Mamma passa barna og mannen hadde fri uka etter. Det er viktig å tenke på seg selv og gi seg selv nok hvile! Nå er jeg 11 uker og formen er SÅ mye bedre:) Det går over! Jeg har foressten kjent stikninger og menssmerter i mange uker etter graviditetstest. Forrige svangerskap fikk jeg vonde menssmerter og friske blødninger i uke 16, men svangerskapet gikk plettfritt deretter! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå