Gå til innhold

Får helt vondt i magen... vi holder på å frese ut noen bord, og jeg SER/merker missnøyen til naboene. Men vi må jo få ferdig hverandaen en gang...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så lenge dere ikke holder på døgnet rundt, men slutter og begynner til fornuftige tider, synes jeg du bare skal la de være irriterte...tåler de ikke lyder får de flytte til et ensomt hus i skogen...!

Vi bygget i forrige sommer, tror de er kjempelei av alt bråket. De er jo i 60 årene... Nei, altså vi freser ett par timer om dagen om ettermiddagen. Det er plagsomt, jeg synes jo også det. men en gang må vi jo bli ferdige...

Tenker du på mitt humør anonym? ;) Nei... det får bare gå... er redd de sender klagebrev eller noe snart!

Ofte greit å gi et varsel til naboene først, så de vet når bråket begynner og slutter. Det gjør dem gjerne blidere. Og jeg regner med at dere holder på innenfor rimelige tidspunkt?

Beklager, men jeg klarer heller ikke å dy meg: "Verandaen". Ikke "Hverandaen" ;)

Enkleste måten å løse dette på er å gå bort til de å beklage for bråket. Forklar hva dere holder på med og si at du også gleder deg til dere er ferdig med fresingen.

Mye bedre å møte de med dialog i forkant isteden for å vente til det eventuelt blir en "sak" utav det. Bygger et godt naboforhold gjør det også ;0)

Annonse

Hverandaen, ja den var faktisk god, og helt ny.

Hva med å spørre naboene om de vil ha noen timer hver ettermiddag til dere er ferdige eller om de vil ha lange dager i helgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...