Gå til innhold

Takk for meg :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper jeg snart kommer hit igjen. Har begynt å blø masse friskt blod så da var det ikke vår tur denne gangen.

Lykke til videre til resten her inne.

Send litt babystøv til meg da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist! Håper det klaffer fort igjen :)

Skrevet

Alle gode ønsker og masse hell og lykke for fremtiden!

Skrevet

Jeg er visst fortsatt gravid!! Gyn fra sykehuset ringte i går og sa at blodprøvene viste en normal stigning, men at jeg bare var 4-5 uker på vei.

Jeg er kvalm i dag så det er nok et godt tegn:-)

Håper spiren klamrer seg fast :-):-)

Skrevet

da skal du vel på ultralyd for å sjekke hvorfor du blødde så mye, ikke for å skremme men jeg opplevde det samme i mars. Var hos lege for å bli sykmeldt grunnet abort, fikk det og kontrollhcg, de ringte meg fra legen og sa hcg steg og dette viste normal graviditet.... ble satt opp på ultralyd to uker etterpå men i mellomtiden fikk jeg store smerter og det viste seg at jeg var gravid utenfor livmor. Som sagt store smerter, så hvis du ikke har noe smerter så håper jeg selvsagt du har liv der inne. Dette er ikke for å skremme men bare for å si at du burde ta ultralyd for å slippe å havne i det samme som meg. Lykke til :)))

Skrevet

Jeg har tatt UL som stemte overens med blodprøvene. Mellom 4-5 uker gravid så det er for tidlig å se et foster med bankende hjerte enda.

Men det er visst ikke unormalt med blødninger de første ukene så jeg krysser armer og bein for at spiren klamrer seg fast.

( jeg blødde mye kraftigere i forrige svangerskap og hun er 3 år nå )

Lykke til videre fremover alle sammen.

Håper vi alle slår følge videre til 2 trimester :-)

Skrevet

Flott å høre at sneipen klamrer seg fast enda, selv om du ikke er så langt på vei. Trenger solskinns historier også :) Du får ta en ny UL om noen uker da. Jeg håper på å få time neste uke, da er eg 8 uker. Da er det nesten akkurat 2 måneder siden SA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...