Gå til innhold

Tør jeg juble littegranne tro??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å hatt sex dagen etter positiv EL test, 23\7 fikk jeg imorges svak positiv test med morgen urinen!!!!! Men siden det er 3-4 dager til IKM så sitter jeg her å tenker.. Enn om det bare er en kjemisk graviditet?

Huff så ekkelt å vente, kommer TR eller ikke:(

Noen som har hatt samme situasjon der det ble en liten spire?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke vært i samme situasjon, ville bare ønske deg lykke til <3

Krysser fingrene for at det har festet seg en liten spire ;)

Skrevet

Så heldig du er :) Jeg tror nok det kan være en spire inni magen din!

Har også testet tidlig positivt de gangene jeg har vært gravid, opptil 4 dager før faktisk.

Ta en test til imorgen, å dagen etterpå å dagen etterpå der igjen- om du ikke blir overbevist :)

Lykke til, til deg.

Skrevet

Noen tester kan du ta nesten en uke før ikm, det står på pakningen hvis den gjør det.

Det er nok en spire hos deg. Lykke til!!

Skrevet

Testet posetift 8 dpo og testa kvar dag og den vart sterkere for kvar dag. Var livred for at tante rød skulle komme og den dagen ikm var EL testen posetiv med ein gong den kom i kontakt med streken.

Krysser fingrane for deg og tenk posetift.

Skrevet

Heisann

Jeg testet positivt 5 dager før forventet IKM.

Hadde første dag i siste mens 2. juni og etter mine beregninger, ettersom jeg alltid har vært på tida, skulle EL være 16. juni. Tok EL-test da men den viste ikke noe verken 16, 17, 18 eller 19. juni og jeg tenkte æsj- da fant jeg den ikke denne gangen - bedre lykke neste gang.

IKM skulle da være 30. juni.

Skulle i et bryllup 25. juni og tok en graviditetstest på morgenen for å bare bekrefte at jeg kunne ta meg et glass vin i bryllupet men det satte en liten strek stopper for.

Stripstesten 25. og 26. juni var ganske så klare og den 27. juni tok jeg en CB-test hvor det sto Gravid 2-3 uker.

Følgende er at jeg tydeligvis har hatt EL mye tidligere enn normalt (5 dager tidligere!) Vi hadde også tenkt å "spare opp" noen dager i forkant og kosen vi hadde 5 dager før forventet EL har resultert i at jeg i dag er 9+5 (9 uker og 5 dager) på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...