Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trusa er ofte fuktig.Akkurat som det har rendt ut noe.Men,veit ikke om det er bare svette,eller om jeg har tissa på meg.Lukter på det,og det lukter liksom litt søtt.

Noen som har det sånn?.Er jo veldig varmt om dagen men.

Er det noe jeg bør bekymre meg over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn jeg også. Tror nok bare det er svette for min del. Men om du er usikker bør du ta kontakt med jordmor/føden for en sjekk.

Skrevet

Jeg har det også sånn. Har tenkt tanken jeg og, men slått meg til ro med at om det var lekkasje, så hadde det vel rent litt ned bena. Nå er det mye vått der, men jeg antar det er en kombinasjon av svetta og utflod. Lukter søtt! Hehe...

Skrevet

Har det sånn jeg også!Innbiller meg at det er en blanding som de andre sier.Tror man merker om man virkelig lekker..da vil det sikkert renne..hehe

Skrevet

Jeg har det også sån og snakket med jm på sykehuset om det. Hun sa at hos noen så komme det helt blank utflod, akkurat som vann og nesten luktfri, så jeg tror det er det jeg har i hvertfall (i kombinasjon med svette..he he)

Skrevet

jeg lekket mye natt til søndag, så dro på føden for å sjekke for det luktet veldig søtt. jm sa at det kunne være fostervann som lå imellom de 2 hinnene som kom ut :)

du kan jo ringe å høre med føden, bare for å få det sjekket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...