Gå til innhold

Jordmorstudiet i Danmark

Anbefalte innlegg

Er det nokon som har erfaring med jordmorstudiet i Danmark?

Eg har så lyst å verta jordmor, men eg er ikkje sjukepleiar, og har funne ut at om eg skal verta jordmor her i Noreg tek det meg fyrst 4 år på sjukepleien (desentralisert), deretter eitt år i jobb, og så to år på vidareutdanning jordmor. Men i Danmark tek det 3 1/2 år å få bachelor i jordmor! (og så vidt eg har klart å lesa meg til er dette godkjendt utdanning ein kan ta med seg til Noreg).

No har det seg slik at eg har familie, me har ei skuleklar jente på 6år, samt ein rykande fersk lillebror (ei veka gamal), så det må i så fall verta "pendling" på eit vis, evt undersøkja korleis undervisinga er lagt opp om det er høve for heimestudie samt "pendling" når det er praktisk undervising...

Ikkje veit eg, eg veit berre at jordmor...*sukk*...det hadde vore draumejobben!

Det dumme er berre at eg vart ferdigutdanna sosionom for ikkje så alt for lenge sia.... æsj, at eg ikkje tok sjukepleien med ein gong!!!

Anyway, det må vera lov å drauma, samt å revurdera yrkesvalet....

Nokon som har erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447721-jordmorstudiet-i-danmark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har også lyst å bli jordmor og ikke har sykepleien,jeg jobber på sykehjem,for jeg er hjelpepleier,der var det en sykepleistudent før sommeren som og hadde lyst på jordmorutdannelse,men hun sa no att det var noe nytt her i norge og,att man trengte ikke sykepleien,att man kan komme rett inn på jordmorskolen,men det går da over 4 år....jeg har ikke helt sjekka opp i det enda,tror du må sjekke det opp litt først,så slipper du noe danmark og pendling...mener hun sa det var noe nytt fra i år av.

Å? Same opplegget som dei har i Danmark? Eg har ikkje funne noko ang det på nettet og dei høgskulane o.l. eg har vore innpå nettsidene til. kanskje ein privat skule som har dette då?

Uansett så tenkte eg at eg skulle senda mail til Den Norske Jordmorforening og høyra med dei, ser dei har hatt dette på agendaen ei stund - å ha eiga jordmorutdanning.

Hadde jo vore ypparleg i så fall!

Uansett, jordmor skal eg verta! Eg har satt meg eit tiårsmål - innan ti år skal eg verta jordmor :) Hehe!

spanande!

Å? Same opplegget som dei har i Danmark? Eg har ikkje funne noko ang det på nettet og dei høgskulane o.l. eg har vore innpå nettsidene til. kanskje ein privat skule som har dette då?

Uansett så tenkte eg at eg skulle senda mail til Den Norske Jordmorforening og høyra med dei, ser dei har hatt dette på agendaen ei stund - å ha eiga jordmorutdanning.

Hadde jo vore ypparleg i så fall!

Uansett, jordmor skal eg verta! Eg har satt meg eit tiårsmål - innan ti år skal eg verta jordmor :) Hehe!

spanande!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...