Gå til innhold

En pappa skrev på fb kl 2 inatt..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Redd for å bli sett?

Jeg hadde også en sånn unge, alltid syk. Falsk krupp, astma, ørebetennelser osv. Utallinge hvileløse netter, vandring i stua, bilturer og vognturer.

Å bli sett av andre var da aldri i mine tanker, hvorfor skulle man være redd for det?

All mulig medfølelse til en hvileløs far, det blir bedre, jeg lover!

Annonse

Hehe, så mange rare ting folk får for seg...

Du ønsker ikke å bli sett uten med barnevogn om natten? Fordi du er redd folk skal snakke om deg da eller?

Glad jeg har litt mer trygghet og er mer sikker på meg selv enn det, for et slitsomt liv du må leve som er så opptatt av hva andre sier om deg.

overaskede til hvor posetive dere er til å gå ute med barnevogn mitt på natta..

kjenner foresten ei som er ute å kjører bil hver kveld for å få en 2 åring til å sove, en frisk og fin toåring..

Synest man kan ta kampen inne om natta jeg

Annonse

Litt enig med hovedinnlegger her... Joda, alle har vi vel hatt våre søvnløse netter der vi har hatt lyst til å prøve det meste.. jeg har 3 unger så kjenner til den. Men det har faktisk aldri falt meg inn å ta med ungene ut for å trille midt på natta likevel, eller kjøre rundt i bil for den saks skyld. Natta skal faktisk tilbringes inne, og fortrinnsvis i senga, og noe annet ville jeg aldri lære mine unger. Tenkt så stusselig å få det som vane at man skal trilles ute på natta for å klare å sove da.. ;)

Og ja... jeg hadde tenkt på hva naboene hadde sagt, rett og slett fordi det hadde vel sagt litt om oppdragelse/kontinuitet... osv.. føler det hadde sett negativt ut da, og vise frem at man velger en (for mange) dum og enkel løsning, framfor å ta opp kampen om at søvn skal foregå inne i senga, dermed basta... ;)

Rare, rare mennesker! Dere vet da ingenting om dette er noe som skjer jevnlig, eller om det er, som noen sier, et engangstilfelle. Men det har heller ingenting å si.

Det er latterlig at dette i det hele tatt skulle være et diskusjonstema. Her i landet har vi barn som ikke har det bra, og så skal man heller bruke tiden på å kritisere en stakkars far som er ute og går tur med barnet sitt?

Om jeg hadde sett denne pappaen, så hadde jeg smilt til ham og tenkt "All honnør til deg, jeg vet hvor slitsomt det er med småbarn som ikke vil sove".

Kjære deg HI, så slitsomt det må være å være så usikker på seg selv og å være så redd for hva andre tenker om deg. Det morsomme er jo, at jeg gjetter på at du er en skikkelig sladrekjerring selv. Du måtte jo bare skynte deg å legge ut her om denne pappaen. På seg selv kjenner man andre. Lykke til og god bedring!

ønsker ikke å bli sett ute så sent?? hva er viktig da? at barnet får det den trenger eller hva andre tenker om saken! Glad jeg ikke lar meg diktere av hva andre kanskje synes når jeg skal gjøre ting... Flink pappa som tar i et tak synes jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...