Gå til innhold

Dere med erfaring med diverse "vondter"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i løpet av går kveld og denne natta opplevd nye vondter som jeg lurer litt på hva er. Synes det er greiest å spørre dere siden dere har vært/ er i gjennom det samme.

Disse vondtene har vært mensmurringer i ryggen og magen. De har kommet og gått litt uten at det har vært noe regelmessighet ved det. I tillegg har vondtene sittet på hver sin side av skambenet (ut mot lysken og kan sammenlignes med å ha litt spreng) og strålt nedover lårene.

Dette har ikke vært såååå vondt, bare mer interessert i å høre om det kan være modning eller eventuelt at hodet fester seg. Det er 21 dager igjen til termin så det kan passe, men samtidig lurer jeg litte-pitt på om dette kan være begynnelsen på noe????

Noen med smarte svar?????

Ellers må jeg bare si LYKKE TIL med innspurten, jenter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det er nok modning. Jeg har hatt det sånn i over 3 uker nå, men ingen tegn til fødsel enda. Termin i morgen..

Hodet ligger enda høyt her, så det er ikke årsaken her.

Lykke til med de siste ukene!!

Skrevet

Hei der, enig med Dollypopp i at det nok er modning. Jeg har også hatt det sån lenge nå...(hadde termin igår) jm sa at man godt kan ta en paracet innemellom hvis det blir for intense menssmerter som holder på lenge, for å ikke bli helt utslitt...

Hos meg er hodet festet siden flere uker, så jeg har trott at "sprengsmertene" på sidene av skambeinet (hemskt ord forresten) var hodet, men det vet jeg ikke da..

Men det kan jo også være hodet som fester seg hos deg.

Uansett så er det mange rare "vondter" som dykker opp der nede de siste ukene:)

Lykke til videre til deg også! Fikk du forresten tak i morgenkåpe...? :) (visst var det du som skulle ut å shoppe det...)

Skrevet

Ja, jeg og mistenker modning.. fikk bare en liten tanke om at ting kanskje kunne være i gang, for noen sier at vi kan "ligne" på våre mødre, og hun fødte sin første 1 mnd før termin..

Men, uansett.. lillegull kommer når han finner det for godt:)

Skrevet

Ja, jeg satser på modning! Håper og tror det! Det er som du sier Anna75, mange rare vondter som dukker opp nedi der på slutten:P Skal til legekontroll på fredag så da får jeg høre med henne om det ikke gir seg med det første.

Joda, det var jeg som skulle ha fatt i morgenkåpe:) Jeg gikk rett og slett og kjøpte meg en Gant morgenkåpe. Kjekt med litt ordentlig ting, synes jeg.. og jeg angrer ikke et sekund. Den er suuuper-god!!!

Skrevet

Hei slenger meg på tråden din istedet for å lage en ny, har i det siste hatt menssmerter i underlivet (ikke mage/rygg) men sånne tak som kommer..puster meg liksom gjennom de og må vente litt før jeg kan bevege meg igjen..hva er dette tro?? Og i samme slengen er det noe slikt som er modningsrier eller er det noe annet? Hvordan føles det?

Håper det går bra at jeg kom med mine vondter her også ;)

Skrevet

Huff alle disse vondtene som vi skal måtte tyde og analysere opp og i mente :(( Har vel det meste her også, og en må jo bare prøve å tenke at de skal være godt for noe (vi får nok ikke noe svar på hva det er godt for). Selv om det er ekstremt vanskelig noen ganger.

Skrevet

Alle er velkommen med vondtene sine, zassy og Petrine:) det er bedre å dele dem og få ut gørr, enn å gå å holde på det!

Selv om kvinner har født i tusenvis av år, har vi lov til å stille spørsmålstegn ved hva som skjer og dele våre erfaringer med andre.

Dessuten er det godt (forstå meg rett) å ha noen som er i samme båt. En føler seg ikke så alene!

Skrevet

Ja det er sant, men det er veldig greit når man får høre at folk kjenner igjen vondtene, hehe, og at de kanskje vet hva det er, blir jo så vitebegjærlig også når man er gravid, vil vite hva hvert minste tegn kan betyr :P Hatt mye sånn vondt i dag også, føles som et press i tillegg, men alt presses og skvises vel der nede nå ;)

Skrevet

akkurat samme vondtene som jeg sliter med,og jm på ullevål sa til meg at det var maserier...

Skrevet

Jeg også har disse vondtene, med menssmerter og tak nederst i magen.. Har prøvd å ta tiden på de, men det er ingenting som er regelmessig.

Kjedelig å bare gå og vente altså, er så klar for å treffe lille nurket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...