Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Jeg begynte på sprøytene i går, og leser på pakningsvedlegget at legen skal følge med om det er rett dose og at man sannsynligvis må til flere UL i løpet av medisineringen for å se hvordan man blir stimulert. Jeg skal kun til UL om 9 dager, og da regner de med uttak en av dagene etter. Hva er vanlig? UL, hva får dere av oppfølging fra klinikken.... Jeg er hos Klinikk Hausken. Veldig positivt inntrykk av klinikken, men jeg føler meg litt usikker på det meste i.o.m dette er første forsøk. Mye å tenke på! Håper på svar..... Forvirret hilsen fra
Glow2011 Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Hei, Jeg har også vært hos Hausken, og i forbindelse med fersk forsøket mitt, hadde jeg også bare en UL. Da hadde jeg mange eggposer og legen på Hausken ba meg redusere den siste dosen. Jeg fikk ut 17 egg ( i tillegg til maaange små eggposer) og var på grensen til overstimulert, men det gikk veldig fint. Jeg var på UL en fredag og hadde uttak på mandagen. Så dette kommer nok til å gå veldig bra :-) Jeg er nå gravid i uke 12 med tvillinger etter å ha vært gjennom et ferskforsøk og to fryseforsøk. Vi er veldig fornøyd med Hausken, de er svært dyktige! Masse lykke til :-)
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 3. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2011 Tuuusen takk for svar, nå puster jeg lettet ut! Gratulerer så utrolig mye med tvillinger på vei, så fantastisk!! Glad på deres vegne! Klem fra
Suksessterta *gravid* Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Saa spennende at du har begynt paa sproyter Happy, da gaar det fremover her! Synes du det gaar greit? Jeg er sikker paa at klinikken vet hva de driver med og at de har lagt opp opplegget spesielt til deg, saa dette gaar helt sikkert fint. Hvis du foeler deg veldig uvel underveis med sproytene faar du heller ta kontakt med de! Jeg hadde ganske annerledes opplegg. Hadde vel forste UL etter 3 dager med sproyter, men det var fordi jeg skulle begynne med en annen medisin naar jeg naadde et visst nivaa saa det maatte sjekkes gaske tidlig (usikker paa nivaa paa hva i grunn, tror kanskje ostradiol?). Etter det hadde jeg UL igjen 2 dager senere og saa hver dag frem til jeg satt EL-sproyta paa dag 7 med sproyter.. De nedjusterte dosene mine de siste dagene, da jeg reagerte veldig paa medisinene og de var redd jeg skulle bli overstimulert. Saa tror ikke jeg er saerlig typisk i grunn Masse lykke til!
Gjest Lykkes vi igjen? Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 Hei happy! Har tenkt på deg. I dag skal jeg begynne med sprøyte. Har vært litt bekymret, så jeg ringte og snakket med Jon. Jeg blør fortsatt og har gjort det i 11 dager. Så lenge det ikke var som vanlig mens, så skulle jeg starte med sprøyte i dag. Jeg blør bare litt gjennom hele dagen. Liker det ikke, derfor valgte jeg å ringe og snakke med Jon. Masse lykke til videre!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 4. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2011 Ja, det var spennende og skummelt å begynne på sprøytene! Heldigvis er mannen min villig til å sette sprøyta for meg, er altfor pysete selv.. hehe Jeg har en del bivirkninger, men tror mye av det er pga stress. Er veldig svimmel bl.a.. Blitt sykemeldt nå. Kjedelig å ligge hjemme! Det høres ut som du fikk veldig tett oppfølging da, så bra! Får håpe du får positive svar på blodprøvene nå.. Takk for svar! Klem fra
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 4. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2011 Hei Lykkes vi igjen! Oi, det var en lang blødning. Men så godt at du fikk pratet med Jon, og at du fikk begynne på sprøytene. Merker du noen bivirkning av sprøytene i dag? I går føltes det som om det "kneip" i hver eggleder hele dagen her, ble litt bekymret. Merker det går litt bedre i dag da, phu! Dette tærer på kroppen altså....... Bare 8 dager til UL Lykke til du også!
Gjest Lykkes vi igjen? Skrevet 4. august 2011 #8 Skrevet 4. august 2011 Hei igjen happy! Jeg liker ikke den blødningen. Men så lenge den ikke er som mensen, så må jeg tro det er greit. Tror jeg ringer klinikken igjen på mandag, men tanke på blødningen. Vil snakke litt til med dem om det.Litt lettere å snakke om det, når de er tilbake fra ferie. Snakket med de på mobilen i går og det var litt vanskelig å få med seg alt som ble sagt. Har ikke merket noe av sprøytene enda. Men regner med at det kommer. Merker jeg tåler mindre. Om det er pga medisinene, vet jeg ikke. Har vært gjennom forsøk tidligere, så det kan være litt tøft for kroppen dette her. Går fort til UL nå. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå