Høst72 Skrevet 23. desember 2011 #76 Del Skrevet 23. desember 2011 Det ble heldigvis innsett i dag, to fine fire-cellers egg! Hausken spøkte med tvillinger... Har ikke noe særlig tro på det, men håper at i hvert fall en av spirene klamrer seg fast i ni måneder :-) Godt å høre at dere blir fulgt godt opp, nå er det ikke lenge igjen før dere er i mål! Håper at alt er bra med deg også Nina! Håper dere får en fin jul med de små i magen! GOD JUL! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143898373
Nina 40+ Skrevet 28. desember 2011 #77 Del Skrevet 28. desember 2011 God romjul, vel overstått jul! :-) Tenkte skrive før jul, men ble litt forvirret av de nye sidene her, og fant ikke "gravide slitere " med en gang... Så fantastisk at du er ruger igjen Høst72!!! Har tenkt på deg. Sender masse gode tanker, og krysser for deg! Fint du følges opp tett kosejent1! Positivt at du er kommet så langt i svangerskapet! Sender gode tanker om at den lille vokser fint fremover! Så bra alt er fint dine to Glow! Tenk at du har to der inne, ikke rart magen er tung... Er du høy? Høye jenter har jo litt bedre plass inne i magen. Jeg er bare 163, og synes magen min er ganske stor nå.. :-) Det går bra, fortsatt fin form. Ser at jeg har fått litt vann i beina, føtter og legger, men ikke hendene. Har vært busy med de skrivegreiene, men går mot slutten nå. Gleder meg til å bare kunne ha fokus på baby fremover! :-) Skal på januarsalg og kjøpe babyutstyr, gleder meg til det. Ha fortsatt fin romjul jenter, og god ruging fremover! :-) Juleklem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143901784
Glow2011 Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #78 Del Skrevet 30. desember 2011 Heisann, Så bra du føler formen er fin Nina, håper det fortsetter lenge :-) Skal ikke klage selv, til tross for svangerskapsdiabetes, problemer med følelse i hendene(husker ikke hva jordmor kalte det,men kan visst ramme gravide, det skyldes klemte nerver og ikke vann) og nå vann i beina. Jordmor mistenker også skjult uvi, så det ble en ekstra tur til legen i går. Venter på svar, men tror selv at alt er fint. Magen er stor og jeg er bare 156 cm, så ikke mye å gå på i høyden her :-) klarer å kjøre bil enda, har et par cm klatring til rattet og håper det går fint et par uker til. Samboeren er reist offshore for et par uker, så greit å kunne kjøre en tur på butikken. Jordmor mente også det ligger an til keisersnitt, siden tvilling 1 ligger med beina ned i bekkenet og har gjort det i 10 uker. Så får se hva legen sier når hun er tilbake fra ferie om 2 uker. I mellomtiden skal jeg kose meg på sofaen og i godstolen med bøker, filmer og et vellfylt kjøleskap og prøve å bare nyte min siste alene tid på lenge :-) Godt nyttår til dere og så gleder vi oss til et nytt flott år og babyer :-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143904620
Glow2011 Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #79 Del Skrevet 6. januar 2012 Godt nyttår :-) Håper det står bra til med dere alle. Er jo veldig spent på oppdatering fra deg Høst. Håper inderlig at du er gravid igjen! Jeg har dessverre fått influensa og har lagt siden nyttår. Veldig kjedelig og jeg gleder meg til å puste skikkelig gjennom nesen igjen :-) Var på ny kontroll hos jordmor i dag, og hjertelyden på begge var super. Formen ellers er også fin, så blir nok heldigvis ingen premature tvillinger, kommer nok til å gå mange uker enda. Også denne jordmoren mente det lå an til keisersnitt og at de antagelig lar meg gå til uke 39, om ikke det skjer noe før av seg selv. Så har innstilt meg på det og blir nok henvist til KK innen to uker for oppfølging. Symfysemålet var 38 cm og jeg forsvinner nok ut av skjemaet på neste kontroll :-) Så det blir mange uker som dagsventende, godt jeg er glad i å lese og se sport på tv. Blir lange dager i godstolen og sofaen fremover :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143916397
Høst72 Skrevet 7. januar 2012 #80 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei alle tre, og godt nytt år! Det gikk ikke helt som jeg hadde håpet denne gangen :-( Torsdag morgen fikk jeg en veldig svak positiv test med en vanlig Clearblue. Snakket med Jorunn hos Hausken, og hun var optimist og mente at siden det var utslag måtte ett egg ha festet seg. Jeg kjøpte en digital Clearblue som jeg tok i går morges, den sa "Ikke gravid" :-( Nå venter jeg på at mensen skal komme ordentlig i gang... Har ikke kommet noe særlig blod så langt, men har ingen forhåpninger. Jon Hausken skal ringe meg på mandag, så får jeg en liten gjennomgang av forsøkene til nå, og hva vi eventuelt kan gjøre neste gang. Er ikke helt klar til å gi opp riktig ennå, i hvert fall ikke før jeg har snakket med Hausken. Så fint at alt er bra med tvillingene Glow, det er jo supert at de holder seg inne i magen lengst mulig! God bedring og kos deg med bøker og sport på TV! Håper alt er bra med dere også kosejent1 og Nina! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143918289
kosejent1 Skrevet 8. januar 2012 #81 Del Skrevet 8. januar 2012 Godt nyttår jenter! Så synd med negativ test Høst72, men dersom mensen ikke har kommet er vel ikke alt håp ute? Håper du får mange gode svar av Hausken ogat ved neste forsøk sitter lillebror/lillesøster. Ikke gøy å være syk Glow. Håper du kommer deg fort! Jeg har masse og gjøre for tiden og begynner å bli lettere stressa med å fullføre alt på jobb og forberede til babyen kommer hjemme. Foreløpig er ingen klær funnet frem eller utstyr vasket. Kun tre uker på jobb før permisjonen min starter, gleder meg masse til å roe ned litt og kun fokusere på meg selv et par uker. Jeg skal på kontroll på sykehuset neste uke og krysser fingrene for at babyen har vokst masse i julen - det har ihvertfall jeg. Går det bra med deg Lise? Håper du har tatt frem broddene, for nå er det glatt! Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143918980
Høst72 Skrevet 12. januar 2012 #82 Del Skrevet 12. januar 2012 Hei hei. Mensen kom på søndag, så har ikke noe håp om at det er noe liv der... Snakket med Jon Hausken på mandag, og han har fortsatt troen på at vi skal lykkes. P-piller i forkant ga ikke noe bedre resultat, men vi kunne jo forsøke såkalt embryo-glue. De hadde forsøkt på ca 50 kvinner så langt, og av disse var halvparten gravide! Tror nok vi skal gå for det dersom vi prøver igjen. Jeg er ikke klar for å gi opp ennå, men er usikker på om vi bare skal fortsette hos Hausken eller om vi skal bytte klinikk. Føler jo at Hausken har et veldig bra opplegg, med tanke på bruk av Klexane, Prednisolon og Metformin. Alternativet må jo bli Danmark eller et annet land. Vet ikke så mye om klinikkene der, men kanskje jeg poster et innlegg på Assistert befruktning om det. Må også snakke mer med mannen om det. Håper alt fortsatt er bra med dere, tenk nå er det snart permisjon og ikke mange ukene igjen å vente på de små knøttene! Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143927730
Nina 40+ Skrevet 12. januar 2012 #83 Del Skrevet 12. januar 2012 Godt nyttår alle tre! :-) Det var leit Høst72 at det gikk slik, men jeg synes det høres ut som du er i gode hender hos Hausken. Fortsatt nye uprøvde muligheter. Men det er jo greit å sjekke ut andre klinikker også. Lykke til med å finne ut hva dere gjør videre! Håper du er frisk av influensaen Glow, og bra at tvillingene koser seg i magen, og blir der inne en stund til! Blir spennende på kontrollen Kosejent1! Krysser for deg at babyen har vokst akkurat passe! Jeg har hatt det litt som deg Kosejent1 med at jeg ikke har fått ordnet det jeg skulle pga den skrivejobben før jul. Så har vært litt stressa, men har fått ordnet det meste nå, kjøpt masse, og lånt masse. Mangler noen småting som mannen og jeg skal kjøpe til uka. Ble forresten kvitt vann i beina dagen etter jeg var ferdig med skrivingen, og neste dag igjen var beina helt vanlige igjen. Kjenner at svangerskapet er tyngre på kroppen nå, litt øm i korsryggen, og blir fortere sliten. Jeg starter permisjon 26 jan. Har dere bestemt hva dere skal ha på babyene deres når dere drar hjem fra sykehuset. Jeg tenkte en ullbody, også kjøpe en ull/silke sparkebukse på Nøstebarn. Har en dunpose, men om det er plussgrader og varme i bilen så blir jo det for varmt. Kan vel da ha et lite pledd med som jeg kan regulere varmen med. Lille tulla ligger i seteleie så det ser ut som det blir KS på meg og. Skal på UL til uka. ønsker gode dager til alle! Klem fra meg :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143928022
Glow2011 Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #84 Del Skrevet 13. januar 2012 Det var leit å høre Høst. Hadde troen denne gangen, siden de var optimistiske på Hausken. Forstår godt at dere vurderer litt frem og tilbake ang ny klinikk, det er greit å ha vurdert mulighetene, før man bruker mer energi og penger på en ny runde. Det embryogluet høres jo veldig lovende ut da! Krysser virkelig fingrene for neste forsøk! Skjønner godt at dere merker svangerskapet når dere fremdeles jobber, begynner jo å bli tungt selv for dere med en skatt i magen. Så gled dere til permisjonen begynner og dere kan hvile dere på sofaen om dagen. Det er fortjent nå :-) Vi kommer til å med ullbodyer og strømpebukser til bruk på sykehuset. De anbefaler det ihvertfall for tvillinger som gjerne har lavere fødselsvekt og trenger ekstra isolering i forhold til bomullsbodyene som sykehuset har. Tenker så å ta på de et sett med klær utenpå ullbody og så i bilsete med dunpose. Kanskje det kan bli for varmt.....jeg har jo ikke peiling på sånt...tar sikkert med et ullpledd så kan jeg bare ha dunposene åpne og pledd over, om det blir tilfelle. Kommer sikkert til å mase hull i hodet på noen venninner ang slike praktiske ting som jeg ikke ha greie på :-) Jeg var til ny ul på onsdag, hjerteslag og bevegelser var fine, men hun slet som vanlig med å estimere vekten. Hun fikk opp nesten samme magemål på begge, som det som hun målte for 3 uker siden. Det kan tyde på at de ikke har lagt på seg noe særlig og jeg ble henvist til KK. Men hun trodde selv det var hennes måling som var feil og panikken har ikke tatt meg enda. Håper på inkallelse ganske snart, så den lille uroen det skapte kan legges vekk. Ut i fra det hun fikk målt, er de ca 2200 gr begge to. Og det er super vekt for ca 35 uker. Har dere bestemt dere for navn da? Vi synes det har vært utrolig vanskelig, men har vel blitt 99% sikker på at de skal hete Ylva og Aksel :-) De ligger forresten begge i sete nå og legen min mente jeg fint kunne føde de slik. Blir spennende å se om KK er enig i det... Ha en flott helg alle sammen :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143929801
Høst72 Skrevet 23. januar 2012 #85 Del Skrevet 23. januar 2012 Heisan, hvordan går det med dere gravide damene? Håper dere er friske alle tre! Jeg har holdt meg frisk så langt, og håper det fortsetter lenge :-) Har du vært til ny kontroll på KK Glow? Håper alt er bra med de to i magen. Fine navn! Jeg sendte en mail til CFC i København, og de ville gjerne ha journalen min, så kunne vi få en gratis og uforpliktende samtale. Vet ikke hvor raskt vi kan være i gang der nede. Har snakket med sykepleier på Hausken, og da sto det embryo-glue og innsetting etter tre dager i steden for to. Høres spennende ut, men samtidig litt skummelt om eggene skulle slutte å utvikle seg mellom dag to og tre... Skulle få tilsendt resepter osv så kunne jeg starte med spray 20 dager etter neste mens (venter den om ca to uker). Da blir det kanskje et forsøk rett før påske! Håper dere får noen fine og avslappende dager (eller et par uker) før fødsel! Håper også dere vil oppdatere med fødsler etter hvert! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143949514
Nina 40+ Skrevet 26. januar 2012 #86 Del Skrevet 26. januar 2012 Hei alle 3! Så spennende Høst72, fint å finne mer ut av ting. Tung den ventingen. ønsker deg masse lykke til e.hvert! Alt vel her. Fortsatt fin form, ingen plager, bortsett fra litt stiv korsrygg... Har startet permsisjon nå, og driver med babyforberedelser. Vasker og sorterer klær, ordner rommet hennes. Hun ligger i sete, så det blir KS. Skal til samtale til uka. Uke 37 nå, så hun kan jo komme når som helst. Og det kan jo dere andres også? Hvordan går det? Jeg er kjempespent nå, og gleder meg masse til hun kommer! Føles uvirkelig, men er klar...!!! :-) Klemmer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143956242
Glow2011 Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #87 Del Skrevet 27. januar 2012 Heisann dere :-) Da er jeg 37 fulle uker og målet mitt er nådd. Men ingenting tyder på at de kommer på en stund enda. Jeg begynner å bli litt utålmodig, men det viktigste er at babyene har det bra i magen. Jeg var til en kontroll på KK natt til i går. Hadde kynnere som varte i timesvis, konstant murring i ryggen og litt lite respons fra tvilling 1. Men sjekken viste at de begge hadde det bra og jeg var umoden og lukket. Håper det var starten på noe, for nå er jeg veldig fortung, har mye vann i beina og sliter med søvnen. Så formen har vært sterkt dalende den siste uken. Hva som gjør at du får KS Nina? Har de målt bekkenet ditt? Jeg har jo begge i sete og foreløpig får jeg bare beskjed om at de skal fødes normalt med stor sannsynlighet for hastekeisersnitt underveis. Prøver å ikke tenke så mye på Evt komplikasjoner, men kunne tenkt meg en bedre vurdering enn synsing fra en lege i en bisetning. Foreløpig viser vekstestimering at de nå er ca 2700 gr hver, så det er jo en fin vekt ihvertfall :-) Vi er ihvertfall veldig spent nå og går bare i ventemodus. Jeg klarer ikke helt å slappe av før de er født, friske og raske. Det blir spennende uker fremover :-) Masse lykke til :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143958703
Nina 40+ Skrevet 29. januar 2012 #88 Del Skrevet 29. januar 2012 Hei dere! :-) Så bra kontrollen viste at begge tvillingene har det bra i magen Glow! Hørtes litt dramatisk ut å reise inn sånn på natten. Skjønner godt at du håpet det var starten på noe. Er mannen din hjemme hos deg nå? Håper du får litt pleie og dulling nå som formen er litt dalende... ;-) Det er hvertfall ikke lenge igjen for noen av oss nå.. Jeg har ønsket KS og fått det. Så derfor ingen bekkenmåling. Hun er litt stor, 75. persentil, og veide ca 3100 18.jan. Hvis hun fortsetter den utviklingen vil hun veie ca 3600-3700 rundt termin. Jeg har fått beskjed om at hvis vannet går må jeg legge meg ned siden hun ligger i sete, for det er et eller annet med navlestrengen som kan sige nedover, så derfor viktig å legge seg raskt sånn at ikke tyngdekraften får virke, og at jeg mest sannsynlig vil bli kjørt i ambulanse til sykehuset, ikke fordi det er noe dramatisk, men for å kunne ligge. Har fått klart rommet hennes nå, og driver og "kuldelufter" ting vi har kjøpt brukt. Har pakket sykehusbagen så den står klar. Spennende dager foran oss nå. Håper alt er vel hos deg og Kosejent1? Ja masse lykke til jenter, om noe skulle skje de nærmeste dagene, og gode ønsker for fødslene! Klemmer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143963725
kosejent1 Skrevet 30. januar 2012 #89 Del Skrevet 30. januar 2012 Hei jenter, lykke til med alle valgene Høst72. Vi tenkte på Cfc vi også, før vi landet på Hausken. Hadde et veldig godt rykte ihvertfall for noen år siden. Håper dere finner ut av det og at dere får noen gode svar. Synes du er supertøff som ikke gir deg til tross for mange nedturer, men som du sier selv når ungen kommer er absolutt verdt det! Nå har jeg også startet permisjonen og den var absolutt etterlengtet. Har vært veldig sliten, uvell og trøtt i noen uker nå, så håper jeg får slapper av litt før barnet kommer. Hodet e festet og er langt nede i bekkenet så jordmor mente det ikke var lenge til før barnet kom. Ikke noe krise om det kommer nå for er jo drøye 37 uker på vei, men kunne godt tenkt meg en uke til på sofaen for meg selv. Så spennende med keisersnitt Nina. Har du fått en dato? Glow, du er vel kanskje i fødsel? Lykke til begge to! Gleder meg til å høre om nurkene deres! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143965755
Glow2011 Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #90 Del Skrevet 8. februar 2012 Heisann dere :-) Da har vi endelig kommet hjem fra KK med verdens søteste Ylva og Aksel :-D De ble født 31.01 ved akutt keisersnitt. Ylva ble født kl 1351, var 2650 gr og 42 cm. Aksel ble født kl 1352, var 2600 gr og 43 cm. De har vært friske og sunne hele tiden, og spiser og trives. Jeg ble lagt inn kvelden før med store smerter øverst i magen. Hadde hatt det i noen dager, men var hos jordmor samme morgen og hun mente det ikke var sv. Forgiftning for urin og blodtrykk var helt fint. Men blodprøver på KK viste seg at jeg hadde HELP, en form for sv. Forgiftning som går på ødelagte blodplatet og leverbetennelse. Etter mye frem og tilbake og utallige prøver, valgte de hast KS, siden de vurderte at en igangsetting ville ta for langt tid i forhold til hvor dårlig jeg var. Men KS førte til mye blodtap og nyrer som sviktet, så ble liggende to døgn på recovery og fikk blodoverføring og hjelp til å få nyrene i gang igjen. Så det var en spesiell måte å bli mamma for første gang på. Var fryktelig lei meg for å gå glipp av de første døgnene deres. Men heldigvis har samboeren min vært helt fantastisk og har bodd på sykehuset de 7 døgnene, hvor han har måtte ta det meste av mating og stell av begge to. Synes oppe i dette hele at det var bedre at jeg var syk, enn at tvillingene måtte ha oppfølging. Det hadde jeg nok taklet dårligere. Nå koser vi oss hjemme og er bare super lykkelige over å ha fått to velskapte barn på en gang. Litt hektisk er det med mating hver 3.t og pumping i mellom. De er litt for små til at de får til amming, så det er pumping og mating med flaske som gjelder, til de blir litt større. Håper det ikke er lenge til, for blir ikke mye tid i mellom hver økt :-) Men etter å ha jobbet så lenge for disse to nurkene, skal vi tåle ganske mye før lykkefølelsen drukner :-) Håper det går bra med dere, jeg venter spent på oppdateringer. Stor lykkeboble klem fra meg :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143986673
Høst72 Skrevet 8. februar 2012 #91 Del Skrevet 8. februar 2012 Gratulerer så mye med Ylva og Aksel! Fint at det går bra med dem, og det virker som du også er frisk igjen. Kos dere masse alle fire, selv om det er hektisk! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143986724
kosejent1 Skrevet 10. februar 2012 #92 Del Skrevet 10. februar 2012 Hei Glow2011! Gratulerer så mye med Ylva og Aksel. Fantastiske navn på to mirakler. Skjønner at det ble en litt dramatisk start for deg på mammatilværelsen, men godt at nurkene har det bra. Lillebror kom til verden kl 05:40 på tirsdag 7. Februar. Etter at jeg i hui og hast ble satt i gang rett etter midnatt tirsdag grunnet akutte magesmerter og lite fostervann. Han var 2875 gram og 47 cm lang. Liten, men helt perfekt! Vi kom hjem i går - da kom barseltårene og melken så her strømmer alt på. Skriver mer senere:-) klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143990959
Høst72 Skrevet 10. februar 2012 #93 Del Skrevet 10. februar 2012 Hei kosejent1, gratulerer så mye med lillebror! Høres ut som det er bra med deg etter å ha blitt satt i gang i full fart! Satser på at storebror synes det er stas med lillebror, selv om han kanskje ikke skjønner at han har kommet for å bli?! Kos dere alle fire! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143992546
Høst72 Skrevet 10. februar 2012 #94 Del Skrevet 10. februar 2012 Hei Nina Er alt bra med deg? Har du fått dato for keisersnitt, eller har du kanskje vært inne allerede?! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143992554
Glow2011 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #95 Del Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer så masse Kosejent1 :-) Det er deilig å endelig ha de små i armene. Nå er det bare å kose seg så mye som mulig, tross lite søvn og mye logistikk :-) Her var jordmor hjemme hos oss på fredag og begge hadde innhentet fødselsvekten sin nå, så det er supert. Vi har de samkjørt til måltid hver tredje time og må stort sett vekke de begge. Vi gleder oss til vi kan gå over til mat hver 4.t (særlig på natten) og at vi kan ta de med ut en rusle tur. Foreløpig er de litt for små og jeg kommer fremdeles ikke ned i noen sko (mye vann som skal ut av kroppen etter nyresvikten). Men bare hovne føtter igjen nå, så det nærmer seg :-) Håper det går bra med deg Nina! Takk for gratulasjon Høst, jeg kommer til å kikke innom for oppdatering fra deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-143996003
Nina 40+ Skrevet 20. februar 2012 #96 Del Skrevet 20. februar 2012 Kjære alle tre! Alt er vel, vår lille datter ble født 9/2 kl. 0938, planlagt keisersnitt. 3206 gram og 50 cm, masse mørkt hår, en nydelig liten tulle!!! :-) Gratulerer til dere andre med de fine babyene!!! Glad for å høre at alt er vel med dere alle!!! Så fine navn du har valgt Glow! Har strevd med ammingen, og det har gått i ett har derfor ikke fått skrevet etter at vi kom hjem. Ammingen begynner å sitte nå. Mange store gode klemmer fra barsel- og lykkeboble! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-144016136
Glow2011 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #97 Del Skrevet 20. februar 2012 Gratulerer så masse Nina :-D Det er så deilig å være i mål, ikke sant :-) Så kjekt å høre at alt står bra til! Det er bare å nyte miraklene våre :-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-144017226
Høst72 Skrevet 21. februar 2012 #98 Del Skrevet 21. februar 2012 Hei Nina Gratulerer så mye med lille tulla! Så bra at ammingen begynner å sitte, det er tøft å slite med det! Nyt barseltiden, selv om det kan være slitsomt med bl.a. søvnmangel! Jeg starter på spray i morgen, og satser på uttak og innsett siste uken før påske. Håper virkelig spiren sitter denne gangen. Skal forsøke embryo-glue, og håper det er det som skal til! Det er litt rart å tenke på at dersom jeg ikke hadde mistet, ville jeg antageligvis startet permisjon neste uke...Men jeg kommer etter, bare litt senere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-144020311
Nina 40+ Skrevet 7. mai 2012 #99 Del Skrevet 7. mai 2012 Hei jenter! Hvordan går det med dere og babyene deres? Dere har jo begge to barn, og sikkert enda mer intens barseltid enn jeg har hatt.. Vet ikke om dere er her inne noe mer, er her sjelden selv. Det går veldig bra med oss. Lille tulla mi er 12 uker nå. Det har vært superintenst med ammingen, og det har roet seg først nå. Hun er selvfølgelig verdens deiligste lille baby. Hun er sosial, liker fysik kontakt, matglad og spiser ofte, og er nysgjerrig og årvåken ifht det som skjer rundt henne. Sover fint gjennom natten, men spiser ofte også da.. Storkoser meg som mamma, det er helt fantastisk! :-) Prøvde finne ut hvordan det har gått med deg høst72, men er litt usikker. ønsker deg alt godt og at du lykkes med søskenforsøk etter hvert! :-) Gode klemmer fra meg til dere alle, og takk for følge gjennom en spennende tid! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-144217619
Høst72 Skrevet 8. mai 2012 #100 Del Skrevet 8. mai 2012 Hei Nina og dere andre! Det høres ut som om dere har en fin tid hjemme og nyter hverdagen med baby! Er enig i at det er fantastisk å være mamma! Vi har vært gjennom et nytt negativt forsøk (som endte opp med uttak hos Aleris i Oslo da vi aldri kom oss til Haugesund...) Vi er utrolig takknemlige for at vi ble tatt godt i mot ved Aleris, selv om det endte med negativ test. Skulle jo forsøkt embryo-glue, men det har de ikke ved Aleris :-( Vi har bestemt oss for å prøve en siste gang ved Hausken, før vi evt forsøker Danmark. Hausken ville jeg skulle ta en liten pause fra hormoner i forbindelse med forsøk, så er nå på p-piller i to måneder. Litt usikker på når det blir forsøk, skal ringe dem om et par uker. Dere må fortsatt kose dere hjemme med de små nurkene, som vokser og utvikler seg fort! Håper alt er bra med dere alle sammen! Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/page/4/#findComment-144218056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå