Glow2011 Skrevet 3. august 2011 #1 Del Skrevet 3. august 2011 Hvordan går det med dere? Håper inderlig at alt står bra til. :-) Her snegler dagene seg avgårde, men er 12 uker på fredag og skal for første gang karre meg over til 2. trimester. Så nok en milepæl. Er fremdeles veldig nøktern optimist og har vanskelig for å tro at dette skal ende bra. Klarer ikke helt å tro at jeg fremdeles har to babyer i magen. Jeg er jo vant til at graviditet er noe som går over etter 6-9 uker... Skal på ny privat UL 22. august og første jordmortime 16. august. De ble litt tette, men jordmorentjenesten her jeg bor er visst helt sprengt og jeg har fått endret timen min og jordmor 3 ganger. Så spent på hvordan det skal bli fremover... Har også fått innkallelse til ordinær UL 19. september. Blir veldig spennende å se om alt er bra og hvilke kjønn vi venter, ikke at det siste spiller så stor rolle :-) Ser frem til gode nyheter fra dere :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/
kosejent1 Skrevet 3. august 2011 #2 Del Skrevet 3. august 2011 Hei Glow2011! Så spennede med to i magen:-) Jeg er faktisk 12 uker i dag med min lille spire! Jeg skal både på privat UL og første svangerskapskontroll hos legen på mandag (første mulighet etter ferien). Gruer meg fælt, men krysser alt jeg har for at den lille er frisk og fin. Magen har vokst enormt og det begynner å bli vanskelig å skjule det lenger, så kanskje vi sier det til nærmeste familie på fredag da skal vi i bursdag. Gikk aldri til jordmor sist svangerskap, men tok kontakt med helsestasjonen i forrige uke og de ringte meg opp igjen i går. Måtte faktisk krangle meg til en time med jordmor da jeg er 2. gangs og ble fulgt fint opp av fastlegen forrige svangerskap. Fikk time i uke 24 tilslutt da jeg sa at jeg hadde behov for å snakke med noen angående forrige fødesel og barseltid. Spørsmålet mitt nå er egentlig hvor jeg skal føde og jeg må bestemme meg innen legetimen på mandag. Har med vilje ikke tenkt på dette før nå da jeg ikke ville få opp forhåpningene for mye, men nå blir ting plutselig litt mer virkelig! Vi skal få en bebis i februar og lillegutten skal bli storebror:-) Ellers er formen fin, men jeg er ganske så trøtt både på jobb og på ettermiddagen, så legger meg litt tidligere enn vanlig. Masse lykke til fremover Glow - og kos deg med spirene i magen din! Vet at Høst72 skal på tidlig UL i morgen så da håper jeg på å høre et jubelrop fra henne etter det:-) Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143447182
Glow2011 Skrevet 3. august 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 3. august 2011 Så kjekt at alt er bra :-) Og gratulerer med overgang til 2. trimester. Det er en deilig milepæl :-) Det er godt å høre at magen din også begynner å vise, det gjør nemlig min også. Vet jo at det blir større mage tidligere med to, men ser skikkelig gravid ut på kveldene og om jeg går med tights e.l som går over magen. Den blir litt flater når jeg tar på meg dongeri og bukser som slutter midt på magen, så bruker det på jobb enda. Her er det offiselt blant venner og familie (og sjefen), vanskelig å holde det skjult med alt styret som har vært. Men utover det har jeg ikke snakket om det enda. Vanskelig å snakke om noe som man ikke helt tror på selv :-) Skal ha to uker ferie nå, så regner med det er godt synlig når jeg er tilbake. Glede meg egentlig til det, for akkurat nå føler jeg det bare ser ut som jeg har spist mye i det siste :-) Håper du får god oppfølging på helsestasjonen, er jo rart at du ikke fikk time uten å måtte trygle om det. Jeg går bare til gynekolog på Volvat og har ikke fastlege, så derfor tenkte jeg å bruke jordmor i tillegg. Håper det blir en god ordning. Masse lykke til på mandag og håper du oppdaterer med gode nyheter etterpå :-) Klemmer :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143447331
Høst72 Skrevet 4. august 2011 #4 Del Skrevet 4. august 2011 Hei begge to, tenk at dere nå er 12 uker på vei! Utrolig hvor fort tiden går! Selv om dere kanskje synes at det har gått sakte... Jeg var på UL i dag, og fikk se ett bankende hjerte! Gyn målte det til at jeg var litt kortere på vei enn jeg er, men mente at feilmarginen var så stor nå når de er så små, så det skulle ikke være noe å bekymre seg for. Krysser fingre for at alt er bra, og såvidt jeg husker skal det være 95% sjanse for at alt går bra når man først har sett et bankende hjerte så tidlig som uke 7. Regner med å ta ekstra kontroll ved ca 12 uker, muligens med duotest siden jeg er 38. Forsøkte å ringe fastlegen min i dag, men der hadde de så mye å gjøre at de ikke tok telefonen... Jeg får vel kanskje vente til neste uke. Sist var jeg omtrent annen hver gang hos fastlegen og hos jordmor, og synes det var greit. Får se hva jeg gjør denne gangen. Mulig det blir det samme, da jeg har lavt stoffskifte og bruker medisin for det. God helg til dere begge, og god ferie til deg Glow! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143450854
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 4. august 2011 #5 Del Skrevet 4. august 2011 Hipp-hipp-hurraaaaaaaa for Høst72 (- og vår) spiren! Jeg likte også å gå annen hver gang til fastlege og jordmor, veldig greit å bli fulgt opp av to forskjellige fagfolk. Søkt fødeplass? Kanskje ikke så "trangt om saligheta" hos Bærum? Veeeeeeeeeldig gøy at dere endelig har bebis på gang :-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143451167
Glow2011 Skrevet 5. august 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 5. august 2011 Så veldig kjekt å høre Høst72, da er det bare å smøre seg med tålmodighet og ruge :-D Ja tiden går egentlig veldig fort når jeg tenker på at jeg nå er ferdig med 1. tri, men samtidig så føles det litt som å befinne seg i ingenmannsland akkurat nå. Gleder meg til UL 22. aug, håper jeg da klarer å senke skuldrene og føle litt mer glede. Jeg og sier til meg selv at når jeg har sett at de begge er akkurat slik de skal være i uke 10, så er jo sjangsene ørsmå for at noe skal gå galt. Så egentlig er jo det bare å glede seg til 2012 for oss :-D God helg til dere alle! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143451759
kosejent1 Skrevet 5. august 2011 #7 Del Skrevet 5. august 2011 Gratulerer med flott ultralyd Høst72 og gratulerer med overgang til 2. trimester Glow! Denne gangen går det bra med alle tre og i februar/mars sitter vi der med nurkene våre:-) Det er som du sier Glow, vanskelig å prate om det når du ikke helt tror det selv, men jeg håper at det blir litt mer virkelig etter UL på mandag. Ha en god helg alle tre og så håper jeg håper jeg kan komme med en jubeloppdatering mandag kveld. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143452023
Nina 40+ Skrevet 7. august 2011 #8 Del Skrevet 7. august 2011 Hei dere, :-) fikk så lyst til å skrive her da dere er ca like langt som meg, håper dere synes det er ok. Jeg er endelig gravid etter snart 8 års prøving. Var gjennom flere IVF med egne egg uten å oppnå graviditet. Gikk etterhvert over til donoregg i Spania, og ble gravid i vår. Er i dag 12+5, venter en liten en i februar. Har det også sånn at jeg ikke helt tør å tro det, og må venne meg til tanken at det faktisk er sant! :-) Har heller ikke sagt det til så mange enda, pga det. Nærmeste familie vet, og noen få venner. Har vært på 3 tidlige UL pga at jeg har spottet. Ikke nå lenger heldigvis. Den siste UL var for noen dager siden, og alt så fint ut! Den lille vinka til oss! :-) Jeg har også første ordinære UL på 19.sept. Trapper ned på Progynova og Progesteron denne uka. Synes det er litt skummelt å skulle slutte helt, men må jo bare stole på kroppen. Jeg har også lavt stoffskifte, og følges opp ifht det. Økte medisindosen med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Gratulerer med flott UL Høst72. Jeg har også hørt at det 95 % sjangse for å bære frem til fødsel når man har sett et bankende hjerte så tidlig som 6+0 (leste innlegg på nettet av dr Hazekamp v/Volvat). Og grattis med vel overstått 1 trimester Glow2011 og Kosejent1! Når har dere termin? Jeg har 15.feb. Kos dere med graviditeten! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143459064
kosejent1 Skrevet 8. august 2011 #9 Del Skrevet 8. august 2011 Hei jenter:-) i dag kan vi endelig puste litt mer. Var på UL og vi fikk se et sprell levende foster med hjerte, hjerne, fingre og tær. Den lille pillet seg også på nesen mens vi tittet. Nakkefolden så fin ut og størrelsen tilsvarte at jeg er som beregnet knappe13 uker på vei. Det var for tidlig å se kjønnet, men nå er vi litt usikre på om vil vite det, så det var helt greit. Har også fått tatt alle blodprøver og sendt inn søknad om fødeplass. Nå er det bare å vente på ordinær UL. Bare hyggelig at du slenger deg med Nina 40, jeg har også fått termin 15 februar av Hausken og legen endret ikke denne, selv om jeg tror det er mer riktig med den 17. Den blir jo endret på ordinær UL dersom målingene viser dette. Jeg har faktisk også lavt stoffskifte og står på levaxin. Forrige svangerskap ble dosen ikke økt, men det sjekkes hver kontroll. Litt usikker på om jeg får noen ekstre oppfølging grunnet dette da jeg var hos en vikar til fastlegen. Lykke til jenter, dette er utrolig gøy og nå begynner jeg å glede meg til spedbarnstid med amming, kos og nattevåk! Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143461710
Nina 40+ Skrevet 9. august 2011 #10 Del Skrevet 9. august 2011 Hei Kosejent1! Gratulerer med vel overstått UL!!! Så deilig følelse etterpå! Fantastisk å se den lille! Morsomt at vi foreløpig har termin samme dag. Sprøtt at du og har lavt stoffskifte... i tillegg til Høst72 og meg. Jeg følges av spesialist ifht mitt stoffskifte, og han vil jeg skal ta blodprøver hver 4.uke. Føles trygt og greit. Økte Levaxindosen med 50 % da jeg ble gravid. Men det er jo store individuelle forskjeller ifht hvordan kroppen reagerer på både graviditeten og hvor mye egenproduksjon man har. Hcg hormonet påvirker visst også. Kos deg masse videre med å begynne å glede deg! :-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143463982
Høst72 Skrevet 9. august 2011 #11 Del Skrevet 9. august 2011 Hei Nina Bare hyggelig at du slår følge! Jeg skal til første kontroll hos legen neste uke, mest fordi hun sist gang jeg var hos henne sa noe om at de ønsket at man kom tidlig til kontroll for å sjekke stoffskiftet, det var visst noen nye rutiner. Fastlegen er fortsatt på ferie, så det er en av de andre legene jeg skal til. Håper han har like mye greie på det. Jeg har aldri vært hos spesialist for kontroll, men det har ikke vært noe problem å finne ut av dosen. Håper de neste ukene går fort, sånn at jeg raskt kommer meg over i 2. trimester ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143464191
Nina 40+ Skrevet 11. august 2011 #12 Del Skrevet 11. august 2011 Hei dere, Så bra da, Høst72 at du skal til kontroll ang stoffskifte allerede neste uke. Det er jo bare å ta en blodprøve, og så bør TSH verdien ligge rundt 1. Lykke til! Jeg hadde en litt ubehagelig opplevelse i går. Jeg gjorde et ærend for mannen min der jeg kjøpte en vektstang for ham. Bar den ca fem meter fra butikken til bilen. Den veide 6 kg. Styra litt for å få plassert den i bilen. Etterpå fikk jeg småvondt i magen, litt mensaktig. Var redd jeg hadde begynt å blø. Dro rett hjem, men det kom ikke blod. Ikke før et par timer senere, og bare bittebittelitt. Jeg spottet daglig store deler av 1.trimester, men har ikke spottet siden jeg var 9+0. Heldigvis kom det ikke mer igår, og ikke i dag heller. Men det var så rart. 6 kg er jo ikke mye. Har dere innspill? Klem, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143467979
Glow2011 Skrevet 14. august 2011 Forfatter #13 Del Skrevet 14. august 2011 Så kjekt å lese at det gikk bra på UL Kosejent1. Håper blødningen har gitt seg Nina 40+. Det var sikkert bare en blødning fra slimhinnen, de er jo ekstra skjøre nå og man blør lettere f.eks i tannkjøttet etc Jeg har ikke lavt stoffskifte, men hele utredningen min begynte med at jeg mistenkte det. Men jeg har PCOS og er mest sannsynlig insulinresistent. Jeg grugleder meg til jordmortime på tirsdag og ny UL neste mandag. Har voldsomt svingende tro på dette svangerskapet. Går fremdeles bare og venter på at det skal skje noe. Det har jo vært normalen ved de tre foregående svangerskapene. Klarer ikke helt å tro på at det er to babyer i magen min. Ikke kjenner jeg noe til de og ikke har jeg fått noe ordentlig mage (ser bare ut som jeg har levd godt denne sommeren :-) ) Men satser på at jordmor hører hjertelyd fra to på tirsdag (er da 13+4). Håper det står bra til med deg også Høst72 og at ukene fyker for oss alle :-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143477654
Nina 40+ Skrevet 15. august 2011 #14 Del Skrevet 15. august 2011 Det ble ikke mer blod heldigvis, bortsett fra det lille den dagen. Er det jormor i morgen Glow? Jeg var hos jordmor for første gang i forrige uke, og det var helt topp. Alt føltes mye tryggere etterpå. Vet at jeg har et sted der jeg kan ta kontakt når som helst hvis det er noe jeg lurer på. Masse lykke til! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143481554
kosejent1 Skrevet 16. august 2011 #15 Del Skrevet 16. august 2011 Så bra at alt blødningene gikk over, Nina! Har ingen erfaring med blødninger selv, verken da jeg mistet eller da jeg var gravid med lillegutten. Har derimot mye erfaring med bæring da jeg har en gutt på 15 kg som nekter å gå. Bærer mye rundt på han og merker at det kommer til å slite på meg dette svangerskapet. Har også låsning i rygg/bekken siden uke 5 som ikke går over. Vurderer å ta det opp med legen neste kontroll og få henvisning til fysio, for nå har jeg brukt mye tid og penger hos kiropraktor/masasjeterapeut som ikke klarer å løsne det. Det blir bedre også går det noen dager før jeg blir verre igjen. Høres bra ut med jordmor som følger opp, skal dit ikke før i slutten av oktober jeg. Lykke til med timen din i dag, Glow og ul på mandag. Kan ikke tenke meg hvordan det er å gå med to i magen, må være en spesiell opplevelse. Vet du om de er eneggede eller toeggede eller er det kanskje altfor tidlig å se? Lykke til med første kontroll Høst72, godt at stoffskiftet blir tett fulgt opp, men graviditeten trenger ikke å ha noen innvirkning på det. Selv måtte jeg aldri øke dose Levaxin forrige gang. Ha en super gravid dag dere damer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143481974
Glow2011 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #16 Del Skrevet 16. august 2011 Veldig bra at blødningen stoppet, Nina, jeg vet akkurat hvor fortvilet man blir av det synet. Ikke noe kjekt med rygg\bekken problemer, håper jeg går klar det. Har heldigvis mulighet til å regulerer løft etc selv, så må bare være selvdisiplinert der. Men ikke så lett å regulerer det med en liten som trenger mammaen sin :-) Jordmor mente jeg dessverre var en kandidat for rygg\bekkenproblemer, siden jeg i perioder sliter med musklene i korsryggen og er generelt stiv i rygg\skuldre\nakke, i tillegg til vekten av to babyer. Så fikk med noen skriv om det også. Men håper som sagt at jeg er heldig å slipper unna. Kjenner ingenting enda, bare stiv nakke\hodepine, men det skyldes nok bare litt mye bekymring rundt dette svangerskapet. Det er blitt bedre etter timen i dag, da hun hørte hjertelyd fra tvilling 2 helt klart og et lite blaff fra tvilling 1. Tvilling 1 ligger nederst med morkaken foran, så hun regnet ikke med å høre noe særlig så tidlig (og med en dårlig dopler). Fremdeles uvirkelig at jeg har to babyer i magen, gleder med til UL og til å kjenne liv. Magen har nå plutselig est ut og jeg kjøpte to gravidebukser i dag. Trenger de ikke helt enda, men tenkte det var greit å ha de i hus til den morgenen jeg ikke får på meg noe annet en tights :-) Tror tvillingen er toegget, siden det ble satt inn to egg som var 7 og 8 delt, og de nå har hver sin morkake og fostersekk. Håper gynekologen kan se kjønn på mandag, men det er vel i det tidligste laget (14+3).......... Ops dette ble langt, men kjekt å dele alt dette rare og spennende som er helt nytt for meg :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143483369
Nina 40+ Skrevet 16. august 2011 #17 Del Skrevet 16. august 2011 Hei dere! Ja kom deg til fysioterapeut Kosent1. Det skal visst være veldig bra med sånn slyngetrening (har lest på nettet). Har en kollega som fikk veldig god hjelp med slik trening. Så fantastisk med to hjertelyder Glow2011!!! :-) Selv om den ene var et lite blaff... Tenk at du har 2 babyer i magen, det er fantastisk!!! Så fint at du vet at de har hver sin morkake og fostersekk. Får håpe du slipper unna bekkenplagene. Jeg har svai rygg og får lett vondt i korsryggen, så jeg er kanskje kandidat jeg og... Jeg har begynt å gjøre "knipeøvelser" for å styrke bekkenbunnen hvertfall... Jeg har også kjøpt meg gravidebukser :-) Har vært oppblåst i magen lenge, og nå tror jeg at jeg i tillegg begynner å få litt gravidmage. :-) Synes buksene er kjempedeilige å ha på seg. Det blir spennende på UL på mandag da Glow2011. Får håpe dagene går fort. Har hørt om noen som ser kjønn såpass tidlig, men generelt regnes det vel som litt i tidligste laget til å kunne si noe sikkert. Masse lykke til! :-) Er det i morgen du skal til legen Høst72 ang stoffskifte. Lykke til! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143483407
kosejent1 Skrevet 18. august 2011 #18 Del Skrevet 18. august 2011 Så deilig med to hjertelyder Glow2011 - håper du nyter svangerskapet litt innimellom alle bekymringene. Vet akkurat hvordan du har det, ville ikke glede meg forrige svangerskap og klarte ikke å binde meg til barnet jeg hadde i magen. I uke 32 hadde jeg faktisk ikke kjøpt en eneste ting til babyen, for var sikker på at dette ikke kom til å gå bra. Veldig slitsomt å ha det sånn, men det hjalp litt å prate med en jordmor på Ullevål et par ganger. Denne gangen derimot prøver jeg å glede meg max, jeg vet at dette er siste graviditeten min og etter ordinær ul skal jeg vel ut å shoppe litt til babyen. Har kjent noe som jeg tror er bevegelser nederst i magen. Det er vel kanskje litt tidlig for er kun 14 uker, men koser meg med de ihvertfall. Nina40, hvor lang tid gikk det fra du søkte fødeplass til du fikk time om ordinær ul i posten? Har så lyst til å få en dato jeg også! Ryggen/bekkenet er heldigvis bedre etter at masasjedamen stakk nåler i musklene på tirsdag (ikke spesielt godt, men her gjør jeg alt for å bli bra igjen). Var også på første ordentlige trening i går og det var nydelig. Skal absolutt fortsette med treningen resten av svangerskapet! Lykke til jenter:-) dette går bra for alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143489216
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 18. august 2011 #19 Del Skrevet 18. august 2011 Veldig hyggelig å stikke nesa innom her og følge med på dere - lykke til alle tre :-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143490302
Nina 40+ Skrevet 19. august 2011 #20 Del Skrevet 19. august 2011 Hei dere! Graviditeten begynner å føles litt mer virkelig for meg nå, særlig etter besøket hos jordmor. :-) Men samtidig kan det innimellom komme litt "engstelige" tanker som jeg må dytte bort. Er veldig spent på ordinær UL jeg og. Legen min søkte fødeplass for meg kjempetidlig i svangerskapet. Hadde vel nettopp testet positivt. Tok bare 10-14 dager før jeg hadde svar i posten med time for UL. Så utrolig bra at ryggen/bekkenet er bedre Kosejent1. Flink massasjedame du har! :-) Og så deilig at du er i gang med trening igjen! Jeg har kjøpt meg en dvd med trening for gravide. Får se om jeg skal ta fatt på den... God helg jenter, og ja dette går bra for alle sammen! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143493239
Høst72 Skrevet 20. august 2011 #21 Del Skrevet 20. august 2011 Hei alle sammen Nå er det helg, og vi har kost oss ute i fint vær i dag! Legekontrollen gikk fint, legen sendte inn søknad om fødeplass, og jeg valgte det nærmeste og samme som forrige gang. Var veldig fornøyd der. Og var også veldig fornøyd med lystgass som smertelindring, så foreløpig satser jeg på det denne gangen også, men vi får se når vi kommer så langt - for det skal gå bra! Må nok vente litt før jeg får brev i posten ang dato for ordinær ultralyd. Tror kanskje jeg velger å gå annenhver gang til lege og jordmor, synes det var greit forrige gang. Fortsatt har jeg ingen store plager, litt småkvalm innimellom, det kommer gjerne 1-2 timer etter at jeg har spist, men ikke så mye at jeg føler jeg må kaste opp. Håper jeg er like heldig som sist, uten plager! Håper alt er bra med dere også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143495195
Glow2011 Skrevet 22. august 2011 Forfatter #22 Del Skrevet 22. august 2011 Da er jeg tilbake fra UL og den viste to friske og raske babyer :-D Den ene var legen ganske sikker på at er en gutt. Vi så også tydelig en liten tut da hun viste 3D bilder :-) Den andre lå litt skjult, og etter flere forsøk på å få et godt bilde av den i 3D gav legen opp, men hun hadde en følelse av at det var en jente. Det spiller jo ingen rolle om det blir to gutter eller en av hver, men er jo litt spent når vi skal på ordinær UL 19. sept. Men det viktigste er at alt ser tipp topp ut og jeg skal prøve å bare være optimistisk fra nå av :-D Håper alt står bra til med dere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143500118
kosejent1 Skrevet 23. august 2011 #23 Del Skrevet 23. august 2011 Gratulerer! Så spennende med en gutt og en liten ? magen:-) Nå er det bare å nyte det så lenge formen er grei! Gleder meg masse til ordinær UL jeg også, men har fortsatt ikke hørt noe fra sykehuset angående fødeplass og dato for UL. Lykke til alle tre:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143502735
Glow2011 Skrevet 23. august 2011 Forfatter #24 Del Skrevet 23. august 2011 Tusen takk :-D Litt rart at du ikke har hørt noe om UL dato enda? Du har vel termin ca en uke før meg og skal vel ikke om så mange uker.... Jeg bor i Bergensområdet, så her er det bare KK på Haukeland og siden det er to, blir det vanlig føden på meg. Så egentlig greit at det ikke er noe valg og det er automatikk, så slipper jeg å tenke på hva som er best. Håper du hører noe snart, kjedelig å gå sånn å vente. Greit å ha dato og sted å forholde seg til.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143503161
Nina 40+ Skrevet 23. august 2011 #25 Del Skrevet 23. august 2011 Gratulerer med en flott UL Glow! Så morsomt at dere kunne se at den ene er en liten gutt! :-) Håper du hører fra sykehuset snart Kosejent1. Jeg skal jo ha min ordinære UL 19.september. Føles så leeeenge til. Er utrolig spent, og håper veldig at vi får sett hvilket kjønn der er. Ellers har jeg begynt å si det til noen på jobben, men bare noen få. Holder litt igjen med å si det, også i vennekretsen. Samtidig som jeg jo gleder meg veldig til å fortelle... Har dere sagt det til mange enda? Ha gode "svangre" dager jenter! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143447132-h%C3%B8st72-og-kosejent1/#findComment-143504730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå