Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta i magen har hele tiden liggi mest på høyre side av magen. Nå begynner ho å bli så stor at jeg kjenner ho flytter på seg hele tiden og ho sparker hardt, så igår kveld fikk jeg vondt når ho sparka. Var DRIT vondt! :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det også skikkelige bevegelser, hele magen rører seg når snuppa skifter side. og sårt blir det gitt, skikkelige kraftspark her:) 4uker til termin idag, så nå nyter jeg alle bevegelsene ho lager, snart er det over..

Skrevet

Hehe. Jeg har hele 12 uker igjen så kommer til å være god og støl på slutten ja :P

Ho har funni ut at ho skal være som faren sin som var vilter når han var liten :P Bare håper ho blir som meg når ho kommer ut for jeg var visst en gullunge :P

Skrevet

Og jeg som trodde det var meg det var noe galt med :b

Jeg får også lett en sånn stølhetsfølelse i magen. Dessuten sparker han noen ganger så masse at jeg tror han irriterer livmoren til kynnere.

Syns det er særdeles ubehagelig å snu seg i sengen til tider også.

Så føler jeg at jeg skal klemme han flat når jeg ligger for langt over på den en av sidene :b Det går vel ikke an?

Har dere det sånn at når knøttet ligger på ene siden (spes. om morgenen når jeg ligger) så buler den siden ut i forhold til andre.. ser snodig ut!

Skrevet

Den ene siden har bulet mer ut til meg hele tiden, magen ser skjev ut, særlig ved kynnere, men det som er rart er at når jeg har vært på ul og slikt nettopp så sier de at hun ligger andre veien..altså at ryggen og rumpa IKKE er der det buler ut..så lurer på hva som er der..hehe..kanskje navlestreng og diverse?? Eller kanskje føttene som står i spenn mot den siden :P

Skrevet

Jeg har også sånn :P

Magen står kjempe langt ut på høyre side så hadde jeg lagt et vater på magen når den var på det verste hadde bobla inni vateret stått så langt til siden som det går an :P

Skrevet

Hehe det er høyre side som står ut til meg også, men vesla ligger visstnok med ryggen mot venstre side og rumpa mer opp og føttene mot høyre da :) Ser helt snålt ut til tider, kjempeskjev mage :-D

Skrevet

Jeg tror ho ligger med rumpa på høyre side ja for er der sparka er også :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...