sepgutt10<3novjente11 Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Etter vi flytta ble alt ett mareritt når det gjaldt legging på dagtid og kveld. Han var da 8 mnd. Gradvis ble ting værre. Nå er det så gale at jeg er helt utslitt. Vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Legge han på dagtid fungerer dårlig og jeg må jobbe med han opp til 1 time el 2 for å endelig få han til sove. Så kommer det til kvelds legginga. Like mye jobb der, Men når jeg da endelig får han til sove ja da kan han våkne opp etter bare en time å hyyyl grine. Han er lissom ikke helt våken men er kjempe jobb å få han til å roe seg. Sånn holder det på gjennom hele natta. Er sikkert oppe med han opp mot 10 ganger på det værste.Nå hjelper det ikke bare å putte smokken inn lengre. Nå begynner jeg å bli så sliten at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har noen råd til meg? Kjenner jeg trenger å få en skikkelig nattesøvn snart
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 3. august 2011 Forfatter #2 Skrevet 3. august 2011 Glemte å nevne det at han sover veldig urolig å, han reiser seg opp i senga, stående, sittende, legger seg på magen og ender alltid opp i hyyl skrik!!
kinaputten Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 høres litt ut som min det, men, har akkurat vært i Norge på ferie og da sov han i soveposen sin (som er for varm til å bruke i spania) og han sov mye bedre. Han fikk ikke til å reise seg opp etc. Nå vet jeg ikke hvor du befinner deg, men kanskje en tynn sovepose hadde hjulpet? Jeg vurderer sterkt å sy min egen lakenpose til han, for jeg er også lei av at han våkner hele tiden om natta stående i senga. Men han sover godt inntil 2 om natta da, det er liksom etter 2 at det starter. :/ ps han er 9 mnd
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 3. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2011 Han brukte sånn pose da han var mindre men han liker det rett og slett ikke lengre :S Han prøver å komme seg opp med sovepose å men det ender opp i hylskrik viss han ikke klarer å komme seg oppe :S Han sover bedre uten å ha noe over seg egentlig. Her starter marerittet skikkelig som regel rundt 11 tiden men noen ganger før. kan jo nevne det at han har hatt en liten ørebetennelse men ting var jo gale før den tid uansett så kan ikke være det som har gjort det hell lissom =/ Er frustrerende dette her må jeg si.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 Her blir loppis vanskelig å legge hvis hun ikke er trøtt nok.. Dvs at vi har måttet kutte ned til bare 1 blund om dagen, for at hun skal bli trøtt nok før soving både på dagen og kvelden...(hun er 10 mnd). Hvordan sover din iløpet av dagen? Ellers er det ikke alltid så lett å vite hvorfor de våkner litt iløpet av natta, men oppvåkninger rett etter leggetid kan ofte skyldes at de trøbler litt med overgangen mellom dyp søvn og lettere søvn, og dette er det ikke så mye man kan gjøre med dessverre tror jeg.. (jeg har ihvertfall ikke funnet noen oppskrift..)
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 4. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2011 Han pleier å ha en liten blund på morningen og en litt lengre ut på morningen. Det er noe han har styrt sjøl. Men nå i det siste har han bare hatt en lang blund på formiddagen.Spørs litt når han våkner om morningen egentlig om han trenger 2 el 1 blund. Men er det ikke sånn at det var 45 min det tok før de små kom inn i den dype søvnen? Her "våkner" han etter 1,5-2 timer..
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 4. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2011 obs skulle stå litt lengre ut på formiddagen =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå