Gå til innhold

Hun som skrev om barnevernet på skravle - at moren har ofte menn på besøk

Anbefalte innlegg

Jeg har også ofte kompiser på besøk, kaffe, noen ganger overnatting (på sofaen altså), siden de bor langt herfra. Uten at vi verken roter, har sex eller gjør noe annet "snusk". Har også hatt et par-tre kjærester siden det ble slutt med meg og barnefar for ca 3 år siden. Dette er ikke noe barna reagerer på ihvertfall. Men naboene derimot, forteller min mor som kommer på besøk, at jeg har horete oppførsel og sikkert er dårlig mor, siden det kommer menn på besøk til meg, og bilen deres står utafor døra mi i flere timer (snakk om film/kaffebesøk etter barnas leggetid uten overnatting). Så naboene er bekymret for barna. Synes sånt er vanskelig jeg...

Så hva gjør jeg? Slutter å ha venner eller prøve å finne kjæreste, og sitter alene hele tiden?

Fortsetter under...

Vet hvordan det er. Var selv alenemor i flere år, hadde en og annen kjæresten også den perioden som kom på besøk på kveldstid etter sønnen min hadde sovnet, kasta dem ut før han våkna om morgenen vel å merke siden jeg ikke ville involvere sønnen min i de forholda før jeg viste det var mer seriøst.

I tillegg hadde jeg kamerater, like mange som venninner. de kom gjerne på kaffe både på dagtid og kveldstid, vi dro på turer i lag og her var selvsagt sønnen min inkludert også. Men tror nok særlig en av naboene reagete, lærte å ikke bry meg om det.

I ditt tilfelle hadde jeg nok vurdert å flytte til et triveligere nabolag. Eventuelt ta tyren ved hornene og konfrontere dem.

De er nok bare misunnelige på at de ikke kan gjøre hva de vill selv ;) Om du så hadde pult alle disse som er på besøk har ikke noen noe med det og det avgjør ikke om du er en dårlig mamma eller ikke. For barna trenger ikke heller vite alt hva mamma gjør. Bare ting ikke går utover de. Du vet selv hva du gjør og etterhvert gir de seg sikkert. Du har du jo ikke akkurat sex forran barna dine heller, du drikker kaffe med gode venner og har ikke ofret en tanke om noe mer heller? Så da koser du deg videre og gjør som du vill! :)

Altså, jeg har jo hatt sex med 3-4 av de pluss to kjærester jeg hadde (seriøse forhold som skar seg på grunn av ting jeg ikke vil gå inn på her), men all "moroa" foregår jo etter barnas leggetid, og uten overnatting - etter at man har kjent hverandre en stund. Ikke snakk om at jeg tar med fremmede menn fra byen (drikker forresten ikke alkohol), men jeg har ikke tenkt å leve venneløst og sexløst liv fordi naboene bryr seg. Av en eller annen grunn har jeg så å si ingen venninner, kun kompiser, og synes det bør være akseptert i 2011 at en dame har venner av motsatt kjønn uten at man skal skrike "hore" med en gang.

HI

Annonse

Men hvis hun har sex etter at barna har lagt seg - hva er da farlig med det? Hvis jeg skal tenke at jeg kun kan ha sex når ungene ikke er i hus, må jeg vente i minst 13 år til før jeg kan ha meg igjen - og det er ihvertfall ikke noe som blir praktisert akkurat :)

HI

Hvordan unngår barna dine å vite at du har en elskovsnatt og våkner opp i elskerens armer?

Sparker du ham ut før morgenen gryr og før barna står opp?

Er du sikker på at ikke et av barna tasser rundt i huset om natta av og til?

Som sagt, jeg hadde sex med 3-4 personer i løpet av 3 år (som jeg ikke hadde forhold til) da barna sov, og det ble ingen overnatting. Så ingen "elskovsnatt" og oppvåkning i elskerens armer her. Venner jeg har på overnatting, har jeg ikke noe sex med, og de sover på sofaen. Samme gjelder kompiser som stikker innom for slabberas, kaffe, film og annen sosial omgang - siden jeg er oversosial og elsker å skravle. De 2 stk jeg hadde som kjærester, var barna klare over, vi klinte ikke mens barna var våkne og tok det hele rolig.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...