Gå til innhold

Utvask/Flyttevask.. Noen som har peiling på hvor mye sånt koster??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal ha nedvask/flyttevask av huset nå over helgen. Vi betaler ca 3500(inkl rabatt), huset er 110 kvm.

De tar da ikke vask av vinduer utvendig, innvendig i stekeovnen eller kjøkkenvifta. Det kan evt gjøres mot tillegg i prisen.

Vi har sjekket litt rundt, og dette var det billigste. De andre har lagt på 4500-5000.

Dette er forøvrig i Bergen.

Vi har brukt mittoppdrag.no for å innhente tilbud.

• 2 år senere...

Jeg brukte Support Service Partner, fikk en pris på 3800,- for alt. (100kvm) Jeg har hørt om noen som tar lavere, men da er det som regel svart arbeid, utlendinger som ikke skjønner hva jeg sier og gjør en dårlig jobb. De folka fra Support gjorde en kjempe jobb og alle var fornøyd. Ble fulgt opp hele veien og de sendte faktura i etterkant når eier hadde godkjent vasken. Her er hjemmesiden deres: http://supportservicepartner.no/tjenester/renhold/flyttevask/

Anonymous poster hash: 7f64d...93b

Annonse

Dra fram en gammel tråd for å liksom fortelle slik???? Sorry men er lukter det reklame lang vei, hele teksten. Fy skam!! Kan noen rapportere? Klarte ikke finne på tlf.

Jeg brukte Support Service Partner, fikk en pris på 3800,- for alt. (100kvm) Jeg har hørt om noen som tar lavere, men da er det som regel svart arbeid, utlendinger som ikke skjønner hva jeg sier og gjør en dårlig jobb. De folka fra Support gjorde en kjempe jobb og alle var fornøyd. Ble fulgt opp hele veien og de sendte faktura i etterkant når eier hadde godkjent vasken. Her er hjemmesiden deres: http://supportservicepartner.no/tjenester/renhold/flyttevask/

Anonymous poster hash: 7f64d...93b

Anonymous poster hash: 8590a...02d

Under 100 kvm tar jeg kr 55,- pr kvm for, pga at skap tar lenger tid enn resten. For over 100 kvm tar jeg 45,-. Dette er inkl MVA og alt av utstyr og vaskemiddel.

Så noe i den gata må du beregne. Dette er summer som stort sett gjelder de fleste steder i Norge. 

Men det går alltid an å diskutere pris :)

Anonymous poster hash: bb8e1...3fd

Med de prisene kunne jeg godt satt av en helg til å vaske selv. Så mye jobb er det ikke annet enn at jeg er villig til å gjøre det selv for fra 3500,- til 10.000,- kr. Fol må ha veldig mye penger hvis de setter bort vaskigen til en sån pris.

Anonymous poster hash: 73607...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...