Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. august 2011 #51 Skrevet 4. august 2011 Jeg har ligget i senga i 1,5 time med varmeflaske. Det hjalp litt først, men så ble jeg bare sykt varm i stedet. Tok ikke tida på riene da jeg lå der, men det kjentes ut som de var like som før. Nå sitter jeg på sofaen igjen og de er ca 4-5 min mellom og 50-60 sekunder, og VONDE. Kom mer slim med friskt blod da jeg var på do i stad, håper det betyr at det åpner seg mer? Begynner å bli rimelig trøtt og sliten allerede nå jeg... Sambo, svigermor og Veslefrøkna sover i alle fall. Babyen er også våken, i alle fall innimellom. Ååååh, jeg vil enten sove eller føde!
Triduana Skrevet 4. august 2011 #52 Skrevet 4. august 2011 Veldig spent på å høre hvem av dere som fortsatt er her, og hvem som er heldige nok til å være på sykehuset nå
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 4. august 2011 #53 Skrevet 4. august 2011 Herregud det är jag spänd på också!! :0)
zassy☆ Skrevet 4. august 2011 #54 Skrevet 4. august 2011 Håper å ikke høre fra flere av dere i dag, hehe, men heller få fødehistorier her inne om noen dager :-D Spent ja!!
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 4. august 2011 Forfatter #55 Skrevet 4. august 2011 Guten min er komt <3 legger ut historie litt seinare :-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. august 2011 #56 Skrevet 4. august 2011 Oi, gratulerer Fantorang!! Skal si altså, endelig en som er i mål. Gleder meg til å lese:-) I dag har jeg termin, men ingen tegn til fødsel:-( Skal til legen nå om halvannen time, eneste spennende som skjer her... Lurer på om vi hører noe fra der andre i løpet av formiddagen... Gratulerer igjen Fantorang, håper fødselen gikk greit!
LilleBøllefrø Skrevet 4. august 2011 #57 Skrevet 4. august 2011 Gratulerer!! Jeg er her enda.Har kun hatt svake rier og sovet maks 5 timer. Er så spent. De ringte fra sykehuset og ba meg komme senere idag for sparketest og om det ikke skjedde noe før imorgen skulle jeg settes igang imorgen.Litt skummelt dette her.Alt kom så fort.
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 4. august 2011 #58 Skrevet 4. august 2011 Åh, gratulerer Fantorang!! Der fikk du din augustspire:) gleder meg til å høre om natten din, hold kontakten med oss! Stor klem!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 4. august 2011 #59 Skrevet 4. august 2011 Gratulerer så masse Fantorang!!!! Gleder meg til å høre fødselshistorie =) Håper alt står bra til med dere begge. Klemmer. Ja og som dere andre ser er jeg her fremdeles Tror jeg blir tullete av dette lureriet. Alt var i full gang og så stopper det bare opp. Usj
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. august 2011 #60 Skrevet 4. august 2011 Lillebror kom i en fart kl 4.12 i bilen ute foran huset med svigermor som jordmor... har skrevet et annet innlegg om det også
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. august 2011 #61 Skrevet 4. august 2011 Gratulerer til dere som har født!!! Endelig, det var på tide. Så var det oss igjen da Anna, Petrine og dollypopp... Har skjer det fortsatt like lite. Var hos legen i dag og fikk overtidstime på Riksen 15.august. Klarte ikke krangle meg til noe før:-( Men nå har jeg prøvd å stille om hjernen litt. Er innstilt på å gå til 15. og muligens bli satt igang da. Så nå har jeg vasket ned badet og er klar for andre prosjekter her hjemme. har slitt veldig med bekkenet denne uken så har for det meste ligget. Men det går ikke lenger. Tiden går alt for sakte og jeg går inn i en dyp depresjon dersom jeg skal fortsette å ligge. Så da får jeg trosse smertene og henge i. Kanskje vil litt aktivitet gi resultat også? Har ikke store troen på det, men det blir hvertfall fint her hjemme:-)
LilleBøllefrø Skrevet 4. august 2011 #62 Skrevet 4. august 2011 Hei!Jeg er her enda. Var på kontroll idag og fikk bekreftet at vannet har gått. Så nå er det bare å håpe på at det skjer noe i løpet av dagen om ikke skal jeg settes igang imorgen klokken 8. Så spennede. Er litt bekymret over at lille er i magen uten vannet sitt.Er redd for at noe skal skje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå