Gå til innhold

Framgang!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det tar seg opp og at det ikkje gir seg! For det gjør såpass vondt at det hadde våre kjipt om det var forgjeves :P

Går med deg då? Nåkke framgang? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*håpa det tar seg opp skulle det stå :P

Skrevet

Ja får håpe det øker på.

nei her er det ved det samme. Vonde kynnere/modningsrier eller hva det nå er. Aner ikke jeg. men de er der med jevne mellomrom og i varierende grad. Har jo også vært nede i 4 min mellom.. Utover det ikke noe nytt, men håper håper!! Hadde passet fint for oss i natt hehehe :) Har jo termin samme dag vi. Min egen utregning er i dag da.

Hvor skal du føde?

Skrevet

Fantorang08+augustbaby11: Virker som du har samme typer "rier" som meg nå, ca 5-6 min mellom, men de varer bare i 40-50 sek... Så hvor effektive de er, det er jo spørsmålet...

Gikk en tur ute i stad, og da ble de helt borte, til jeg satte meg ned igjen. Det kan vel heller ikke være et godt tegn?

Skrevet

Hadde passa fint med fødsel i natt ja ;D

Eg skal føde ved ffs (førde sentralsjukehus i sogn og fjordane).

Du då, Petrine?

Veslefrøkna09 + juli2011 <3, har lurt på effektiviteten eg og. Det er i hvertfall ikkje ordentlige reier hos meg endå. Sjølv om enkelte av dei kan være veldig vonde..

Gjekk meg ein tur eg og, dei stoppa ikkje, men kom ikkje like ofte og var ikkje like sterke. Men fekk ekstremt nedpress og når eg gjekk på do når eg kom heim kom det endå meir slim og blod.

Så eg håpa virkelig det er et godt tegn og at dei vil utvikle seg til ordentlige rier etterkvert!

Skrevet

:) Jeg skal på Haukeland i Bergen.

Håper håper at det er mange av oss som ikke er her i morgen tidlig :) Nå vil vi høre fødselshistorier!

Skrevet

Dette er jo rene krim å lese :o) må følge med for hvert ett innlegg!! Jeg heier på dere.

Skrevet

Petrine: Skal du på føden eller vil du på Storken? Jeg fødte på Storken for snart 2 år siden :) Nå skal jeg i utgangspunktet på ABC på Ullevål, men om jeg må bli igangsatt så må jeg jo på føde A eller B.

Her skjer det ikke så mye nytt. Fortsatt 5-7. min mellom hver så lenge jeg sitter i sofaen, og de varer i 40-50 sekunder. Håper liksom det skal enten si "pang" og hagle inn med rier eller "svosj" så vannet går...

Skrevet

Oooo, heier på dere, jenter! Håper takene tar seg opp og fører til fødsel i natt!

Jeg har hatt noen usle kynnere i kveld, er alt jeg har å komme med. 1 time til termin.

Spent å¨om dere er her i morgen:-)

LYKKE TIL med utviklingen!!!

Skrevet

Hehehe ja dette er rene krimmen :)

Jeg satser på storken :) Var der for 5 år siden og håper å gjenta den drømmefødselen jeg hadde da =)

Ja håpe det skjer noe. Her har det tatt seg litt opp nå, men tør overhode ikke håpe på noen ting... 3-6 min mellom, men de varer bare i ca 40 sek og jeg føler de ikke er sterke nok... Men tiden vil vise..

Skrevet

Eg er oppe i 70-80sek varighet på mine no, med ca 6-7 min mellomrom. Dei har deffinitivt tatt seg opp i styrke og det har komt meir blodig slim, men tør ikkje håpe for mykje på at det er i gang. Er så kjipt om det skulle stoppe :P

Håpa ingen av oss er her i mårra tidlig og at fødselhistoriene hagla inn utover dagen ;D

Skrevet

Oi oi dette virker jo lovende!! Snakket med føden? Er vel snart på tide det.

Skrevet

Nei, har ikkje snakka med dei endå. Vil avvente litt til, sia dei ikkje er heilt regelmessige endå. Dei to siste var nede igjenn i 50 sek og med 7-8 min mellom. Men ringer nok snart viss det fortsetter :) Bedre med en sjekk for masse, sia forrige fødsel var så kjapp. Var over på 4 tima, så rekna med det går fort dinna gangen og! :)

Skrevet

Dette var gøy å følge med på:) lykke til;)

Skrevet

Spennende!! Her ser det ut til å øke på litt også, men vi får se.. Hadde også en superkjapp fødsel sist. 2 timer og 45 min så jeg fikk beskjed av legen og å ha lav terskel for å kontakte føden. Men avventer nå foreløbig.

Kan bli en spennende natt dette!!

Skrevet

Åh, heldige dere som har framgang. Her dabbet det så og si av igjen da jeg reiste meg og gikk rundt... Har kommet litt mer blod på papiret, men ellers er det ikke mye å skryte av. Noen smårier i ny og ne. Tok meg en paracet nå og håper egentlig på å få sove noen timer siden det virker som det likevel ikke skjer så mye. Problemet er at det gjør vondere med en gang jeg ligger eller sitter...

Lykke til i natt, til oss alle :)

Skrevet

Ååååå, så misunnelig altså. Da var kl over 12 og Appen på mobilen min sier det er TERMINDAG!

Men hva betyr vel det, kroppen skjønner ikke en dritt...

Nå legger jeg meg og håper dere er opptatt i morgen tidlig alle mann ;-)

Lykke til med fødsler!!!!!

Skrevet

Takk takk :) Bare håper det er noe dette. Begynner å vurdere om vi skal ringe føden, men vi får se.. Føler fremdeles ikke de er sterke nok selv om de kommer forholdsvis tett..

Skrevet

Jeg ringte ABC nå og snakket kjapt med de. Hun anbefalte en varm dusj (noe jeg har gjort allerede), og ellers varmeflaske for å lindre. Vi var egentlig enige om at så lenge jeg følte meg trygg på å være hjemme var det jo mye bedre å være hjemme så lenge man kan. Jeg bare lurer litt på hvor lang denne latensfasen (som hun kalte det) skal vare... Er slitsomt å være i et sånt mellomstadie. Sist gang holdt jeg på sånn her en god stund, men da tror jeg de varte lengre, men har jo ikke noen tall å forholde meg til, er mer følelsen.

Jaja, får prøve å tenke at dette ikke varer evig og at det forhåpentligvis gjør at jeg får mer åpning sånn at når det setter i gang skikkelig så går det kjapt! Jeg får i alle fall øvd meg på pusteteknikker og kjent på smerten!

Skrevet

Hvor sitter smertene deres forresten? Sist gang satt smertene mye mer nedover i lårene. Nå er det nederst i magen, og litt oppover magen, ryggen og i rompa/skinka. Kjenner heldigvis babyen bevege seg endel, så den har det sikkert fint :)

Skrevet

Nå har vi snakket med føden. Jordmor der mente jeg kunne ta det med ro hjemme enn så lenge siden jeg ikke følte de var sterke nok. Ble også anbefalt en dusj så det tenker jeg å gjøre nå.

Her sitter smertene i rygg og mage og så stråler det ut i hele bekkenet. Ja her er det også bra med bevegelse mellom riene :) Det var positivt mente jordmor =)

Skrevet

Får holde meg her siden jeg er våken. Vannet gikk kl 20.45.Kjenner ikke noen rier enda,men er en del liv der inne.Skal også føde i Bergen.

Skrevet

Så spennede LilleBøllefrø! Kanskje vi sees der i natt hehehe :) Håper det!

Skrevet

Ja!Er ganske spent. Er førstegangsfødende. Ringte KK etter at vannet gikk,de ba meg bare vente til riene var tette nok og om ikke det skjedde noe måtte jeg komme opp fredag kl 8. Kan ikke de riene kommer snaaaaart. Er det masse liv hos deg?Her trimmer han som bare det.

Skrevet

Ja mellom riene er han i full sving hehehe. Skal prøve å legge meg litt nå. Er egentlig ganske trøtt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...