Sjørøveren&Brumlen Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Når eg våkna og gjekk på do i dag hadde eg pittelitt blodig utflod!! :D Wee Er berre en pitteliten framgang, eg veit, men nok til at eg får tilbake håpet Veit det fremdeles kan gå ei stund før det skjer noko, så vil ikkje håpe for mykje, men litt Sist starta fødselen samme dag som eg hadde blodig utflod om morningen forresten.. Men då gjekk jo slimproppen i tillegg, kan ikkje sei at eg har merka den har gått dinna gangen her No får eg berre gå å vente på meir og satse på at riene ikkje er så veldig langt unna
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Det hadde jeg i går også, ganske mye blodig slim faktisk, og har hatt blankt slim i hele går og i natt, men noe mer enn det har ikke skjedd... Håper for din skyld at kroppen ikke lurer deg like mye som min lurer meg...
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 3. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2011 Så kjedelig :/ Men det betyr jo at noko skjer nedi der, så du har nok gullet ditt i armane dine snart Min forrgie fødsel starta samme dag som eg hadde blodig utflod sist, etter at eg hadde gått meg en tur i bratte bakkar og var veldig aktiv heile dagen. Veit ikkje om det hadde noko å sei for at fødselen starta. Men tenkte eg skulle gje det eit forsøk i dag og sjå Du kan jo prøve å gå deg ein tur el liknande du og å sjå Litt aktivitet skadar jo uansett ingen Lykke til, håpa det skjer ting hos deg snart!!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Samme som meg det og Sist starta fødselen etter at jeg hadde blodig utflod om morgenen og så gikk vannet noen timer senere, dette var på termindagen.... Jeg gikk 2 turer i går uten resultat... Så nå vet jeg liksom ikke helt mer hva jeg skal gjøre. Skal til akupunktur nå om en liten stund.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 3. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2011 Får satse på at akupunkturen gjere underverker då )
Ultra Skrevet 3. august 2011 #6 Skrevet 3. august 2011 Jeg hadde det samme i går ettermiddag, var sikker på at noe skulle skje i natt, men ingenting. Har hatt mere slimete utflod med litt friskere blod i dag, så det er spennende. Uansett når det blir så fødsel så kan jeg skrive under på at forandring og framgang fryder! Gikk en bra kveldstur i motbakker i går kveld og har gått litt trapper i dag, men er ganske så slapp i kroppen i dag i forhold til i går. Sikkert lurt og bruke tiden på og lade batteriene. Lykke til alle sammen og gjerne oppdater om det er framgang:)
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 3. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2011 Ja, litt framgang er bedre enn ingen hihi.. Lykke til til deg og ultra! Får håpe det blir vår tur snart! No skal eg ta litt husarbeid og gå meg en god tur, fekk så mykje ny energi i dag at eg klara ikkje sitte i ro hehe..
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 3. august 2011 #8 Skrevet 3. august 2011 Sååå spennende "første mann i mål liksom" Lykke til damer!!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 3. august 2011 #9 Skrevet 3. august 2011 Ååå så spennende! Bare det at det skjer noe er da noe hehehe =) Her skjer det ikke noe. Alle tegn på at det er framgang gir en litt pågangsmot, det trenger vi nå Håper det snart skjer noe mer spennende!! Venter spent på å høre. Forrige gang gikk det 24 timer fra slimproppen gikk til vannet gikk. Deretter gikk det 21 timer til riene satte inn. Men en vet ihvertfall at det ikke er langt unna nå )) Snart skal jeg på kontroll og håper legen kan sjekke meg litt og kanskje rive og slite litt oppi der hehehe =) Høres fælt ut, men... Masse lykke til til dere om det skjer noe mer før jeg er tilbake!!!
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 3. august 2011 #10 Skrevet 3. august 2011 Hi hi, nå skjer det noe fantorang08! jeg vil også ha blodig utflod!! Ha, ha, DET trodde jeg aldrig at jeg skulle si i hele mitt liv:) Jeg hadde vondt igår, men det gav seg selvfølgelig.. er her fortsatt og ikke mye som skjer. Veslefrøkna o Petrine; blir spennende å se om akupunktur og stripping gir utslag da.. Nå skal jeg tvinge meg ut i solen en liten stund. Er egentlig altfor varmt, men kroppen har sikkert godt av litt d-vitamin og lys. Snakkes senere jenter, ha en fin dag, så godt det går, allesammen!
oppturen Skrevet 3. august 2011 #11 Skrevet 3. august 2011 Spennende! Jeg har termin i dag,og slimproppen gikk i dag tidlig.. Håper d skjer noe snart! Lykke til:)
Kristin43 Skrevet 3. august 2011 #12 Skrevet 3. august 2011 Selv etter mange uker med vonde kynnere kunne legen på Ahus i dag på tremindagen fortelle meg at jeg ikke var moden - men den gode nyheten er at de skal sette inn kateter i morgen slik at jeg ihvertfall er i gang, selv om det kan ta mange timer før riene kommer skikkelig..så da er ikke bebisen så veldig lang unna:-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. august 2011 #13 Skrevet 3. august 2011 Oi, oi, oi!!!!! Såååå heldig du er Kristin!! Da er det ikke lenge før babyen er her. Håper virkelig jeg får kranglet med til time på Riksen en av de nærmeste dagene. Masse lykke til!! Håper fremgangen fortsetter og at det blir flere babyer i løpet av de nærmeste dagene. Her er det nok en stund til enda:-(
Pogoled Skrevet 3. august 2011 #14 Skrevet 3. august 2011 Lykke til alle sammen:) Måtte augustbabyene begynne å trille ut....
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 3. august 2011 #15 Skrevet 3. august 2011 Åh så bra Kristin!! Jeg vill også!))
Hermine87 Skrevet 3. august 2011 #16 Skrevet 3. august 2011 Vert på kontroll idag, 3cm åpning, veldig moden å tøyelig:D hodet er så langt nede som det kan komme før full åpning:) håper det skjer noe snart! 8 dager til termin så har vel egentlig ikke lov å klage så mye ennå, er bare så lei av intense bekkensmerter! Gleder meg til å kunne ver oppe å gå normalt igjen:) lykke til alle sammen:D!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. august 2011 #17 Skrevet 3. august 2011 Har vært til forhåpentligvis siste akupunkturtime i dag, en annen dame enn jeg var hos på mandag. Ståa er: helt avflatet livmortapp, 2 cm åpning, men med litt hard kant, hodet langt nede, sentrert og helt festet, og meget spente hinner med vann som også var langt nede. Altså alt til rette for fødsel, det mangler bare riene... Har hatt endel murringer nå i bilen på vei hjem etter at hun "strippet" meg. Har også hatt en god del slim med litt blod etter at jeg kom hjem. Så går nå bare her og venter... 6 dager etter termin i dag.
Kristin43 Skrevet 3. august 2011 #18 Skrevet 3. august 2011 Godt å vite at ting snart er i gang - vanskelig i denne varmen å bare vente, vente og vente...Nei, jenter heiier på alle oss og som Dollypopp sier at augustbabyene triller ut...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. august 2011 #19 Skrevet 3. august 2011 Hey! Julibabyene har forkjørsrett her altså!
Vermilion Skrevet 3. august 2011 #20 Skrevet 3. august 2011 Hehe, vi har så mange fine "gleder" nå på slutten! Blodig slim, slimpropp, murringer , kramper..ja, you name it..og vi blir overlykkelige! Selv har jeg hatt tidenes verste magasjau i dag, hele magen vrengte seg og jeg fløy på do 8-10 ganger til det til slutt kun kom ut magesyre og blod..(ja, jeg vet..æsj! Sikkert fra en hemoroide..nice), en uke til termin, men det kan sikkert være et tegn dette og? Var ihvertfall helt forj.... Lykke til alle med termin i disse dager og spesielt til de som går på overtid!
Ultra Skrevet 3. august 2011 #21 Skrevet 3. august 2011 Vi startet med symptomjakt og ender med symptomjakt:) Og mensenmurringer går igjen, trodde aldri jeg skulle glede meg over de.
Petrine +spire=❤ Skrevet 3. august 2011 #22 Skrevet 3. august 2011 Hvordan går det med deg fantorang??
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 3. august 2011 Forfatter #23 Skrevet 3. august 2011 Har såtte med rieteller i heile dag, men dei er veldig uregelmessige foreløbig. Alt fra 4-15 min mellom kver rie/kynner og dei vara mellom 40-60 sek. Styrken variera litt, men kjenner dei godt! Og vesleguten er vedig aktiv til en forandring Håååpa det tar seg opp i løpet av kvelden/natta og at det ikkje gir seg! )
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 3. august 2011 Forfatter #24 Skrevet 3. august 2011 Fant forresten en app på mobilen som teller så man slipper å dra med seg pcen over alt genialt! Contraction timer hette den, får den til alle androidtelefoner meiner eg
Petrine +spire=❤ Skrevet 3. august 2011 #25 Skrevet 3. august 2011 Ååå så spennende!! Kanskje det bli baby i løpet av natta?? Jihaaaa Lurer på om det er den app'en jeg har på mob... lastet ihvertfall ned noe thihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå