Ooops I did it AGAIN Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 I går morges kom lillejenta vår! Hadde planlagt keisersnitt. 3280 g og 48 cm. Gruet meg noe fryktelig, men det har gått veldig greit. Håper å komme meg raskt!
Cruella De Vil Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Gratulerer! Hvordan er formen etter ks, da? Jeg skal kanskje ta ks selv, og lurer på hvordan det er vs. vanlig fødsel...
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Gratulerer så mye!! Håper jeg selv blir 3 barns mor om ikke altfor mange dagene ))) Kos dere masse!
Ooops I did it AGAIN Skrevet 3. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2011 Tja, hva skal man si? Har faktisk hatt mye mer smerter i magen (luft for det meste tror jeg) denne gangen enn forrige gang, hvor det ble katastrofesnitt. Men er bare andre dagen og jeg er mye bedre nå enn i morges :-) Også hatt en vag fødsel. Da var problemet å sitte og gå på do første uka pga mange sting...
Petrine +spire=❤ Skrevet 3. august 2011 #9 Skrevet 3. august 2011 Gratulerer med prinsessen =) Kos dere masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå