Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Tror de generelt sett foretrekker en lommebok de kan ha i baklomma. Det betyr en litt større lommebok som er tynn om du skjønner.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Min mann foretrekker en tynn kortholder... Gjerne i mykt lammeskinn!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Min mann bruker også kun kortholder. Har jobbet i en veskebutikk i mange år, og vi solgte svært få lommebøker til menn der. De som kjøpte lommebøker med glidlås var gjerne de over 60 år. Men du kjenner mannen din best, så det går jo an å spørre litt uten å avsløre seg.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 min samboer kjøpte seg nettopp en lommebok, den var kvadratisk og hadde en liten pung som det er plass til litt mynter. han synes det er snedig med plass til litt småpenger.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #6 Skrevet 3. august 2011 Ok takk for svar. Har holdt av en sånn man bretter i to med 8 kortlommer og to sedlelommer uten glidlås. Men redd han ikke kommer til å bruke den pga den er for liten og ikke myntplass i.. :-/ Han har en nå som er tykk med stor pung og masse skrot i. Ender med at han veldig ofte tar ut av kortet og roter det vekk fordi lommeboka er for svært til å bære på. Hmmm.., Hi
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #8 Skrevet 3. august 2011 Hadde jeg kjøpt en lommebok til mannen min hadde den aldri blitt brukt. Han har myntene i lomma, og sedlene i kortholderen som ligger i baklomma. Er jeg som har kjøpt kortholderen da, han hadde en han fikk gratis i banken, men den ble veldig stygg og slitt etterhvert så jeg kjøpte en litt mer solid en til han.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #9 Skrevet 3. august 2011 Min mann bruker KUN kortholder. Han nekter å bruke penger nettopp fordi han ikke gidder stor lommebok.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #10 Skrevet 3. august 2011 Min samboer brukte kortholder i mange år, men har nå gått over til lommebok igjen. Ble mange kort etterhvert, med våpenkort, bankkort, kort til felleskonto, bensinkort, coop-kort (er jo veletablerte mennesker med rabattmani nå) og i tillegg var det upraktisk etterhvert å slenge myntene i lomma.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #11 Skrevet 3. august 2011 samme her, min mann har brukt kortholder nå i mange år etter det ble poppis, men nå har han gått tilbake til lommebok. det ble mange kort som skulle være med, og ofte ble de ødelagtfordi det ikke var plass nok til både kort og sedler der. småpengene ble slengt rundt i bilen og hjemme. mye bedre med lommebok. vi kjøpte en i ekte mykt lammeskinn i Rhodos =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå