Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #1 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg kjøpte et elektrisk aparat som ikke virket. Jeg får ikke byttet det i butikken men må sende det inn til reperasjon. Firmaet krever at det skal sendes som pakke som kan spores og at dey må ligge i konvolutt foret med bobleplast. Det vil si at porto + konvolutt kom på 180,- kr. Hvem skal dekke det og hvem dekker returportoen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143446758-porto-ved-reklamasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #2 Del Skrevet 3. august 2011 Du legger ut og får det refundert. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143446758-porto-ved-reklamasjon/#findComment-143447048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå