Gjest <308+11<3 Fødeklar ! Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 i dag står det -6 dager til termin. må si at jeg mistet litt motet da jeg så det. skal ikke denne babyen komme noen gang!? har faktisk ikke vært lei i det hele tatt, men i dag er jeg ofisielt LEI! måtte bare få det ut !
heldige oss ;) Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Skjønner deg så inderlig godt. Er selv ganske lei. Ønsker deg lykke til. Håper disse gullungene snart finner veien ut;)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Det är lov att klaga!!! ;D Massa lycka till - hoppas det sker något inom snar framtid!
Gjest <308+11<3 Fødeklar ! Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Takk for det ja nå er jeg lei, hatt mye vondt de siste dagene. men ikke nok til at noe er i gang. krysser fingrene for at noe skjer snart. Lykke til dere også
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 Jeg har også minus 6 dager i dag! Skal på siste akupunkturtime kl 11.30, om den ikke fungerer så gidder jeg ikke mere altså! Da får det heller være! Når skal du på overtidskontroll? Jeg har time på Ullevål på fredag.
<3 meg og den lille <3 Skrevet 3. august 2011 #6 Skrevet 3. august 2011 Har -5 jeg.... nok så lei, men prøver å holde motet oppe. hadde en liten registrering i går å babyen har det kjempe fint, fikk også mordningsakupunktur. i morgen er det ny kontrolltime, det blir spennende.. håper det ikke er sååå lenge igjen. Prøver å tenkte sånn at like over helgen så er i allefall lillegullet ute og i armene :=)
Gjest <308+11<3 Fødeklar ! Skrevet 3. august 2011 #7 Skrevet 3. august 2011 Jeg skal på kontroll i morgen, hadde håpet det skulle skje før det. men ser dårlig ut! var hos jordmor for en uke siden, og da sa ho at ho blei overrasket om jeg gikk en uke til. så i morgen får ho seg en overraskelse! prøver å trøste meg med at nå kan det uansett ikke være mange dagene til babyen er her, men er ikke bare bare å være positiv hele tiden nå kjenner jeg. uff, ja ja. masse lykke til dere andre også. krysser fingre for at det skjer noe for oss snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå