StinaSjoen Skrevet 3. august 2011 #1 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg jobber til vanlig i en klesbutikk, med 80% fast stilling. Er nå inne i 4 permisjonsmåned. Alle ansatte får 50% avslag på klær de handler. Siden jeg er i permisjon er jeg jo fortsatt en ansatt, og bruker derfor min rett til å handle klær på 50%. I går ringte butikksjef meg for å høre om jeg kommer til å fortsette i jobben etter endt permisjon. Det vet jeg ikke enda sier jeg, i og med at jeg gjerne vil begynne å studere til høsten. permisjonstiden min utløper i midten av mars neste år, så jeg vil jo uansett jobbe fra mars og til en eventuell skolestart i august. Men arbeidsgiver mente at hun måtte vite nå om jeg kom tilbake eller ikke, for dersom jeg ville slutte etter permisjonen min så kan jeg ikke lenger handle på personalrabatt. synes dette høres helt sykt ut! jeg vet at sjefene er ganske gjerrige, og regnskapsføreren vår er kona til eieren. så jeg regner med at de vil spare seg for utgifter, f.eks med pensjonssparing osv. Jeg har ikke handlet for mer enn 400 kr de siste 3,5 månedene så akkuratt det er jo ikke snakk om store summer. nå føler jeg meg presset til å si opp jobben, siden jeg ikke vet med sikkerhet om jeg komme til å fortsette. Kan noen si meg hvilke rettigheter jeg har? blir veldig frustrert og stresset over det her... føler at de vil prøve å skvise meg ut av jobben min! :/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143446662-arbeidsgiver-pr%C3%B8ver-%C3%A5-presse-meg-til-%C3%A5-si-opp-under-permisjonstiden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå