Gå til innhold

Datteren kappet av seg tåen i ytterdøren i dag=(

Anbefalte innlegg

Hun hadde dusjet seg for kvelden, og løp bare ut for å hente en leke som lå like utenfor døren. Kleiste så igjen døren på bare tær, og hyyyylte! Jeg løp til for å se, og da hang den ene tåen i noen skinnfiller, i helt feil vinkel.

Makan til panikk, jeg ringte MAMMA først, deretter 113, men måtte kjøre til legevakten før vi fikk ambulanse derfra til sykehuset. Nå er tåen sydd på igjen, men det er ikke sikkert den fester seg skikkelig, så vi må se det an.

Hjertet mitt gråter for henne, det så så vondt ut! Men tøffa lå på sykehuset og spøkte og lo før hun skulle sys. Må si hun hylgråt da hun fikk bedøvelsen da, men det skulle bare mangle. 5 år og nesten miste en tå...

Uff!

Fortsetter under...

Gjorde selv noe lignende som jente, ser kun at tå-tuppen er litt rar, ellers er tåa helt ok. Var mye styr mens det grodde da. Kunne jo ikke bruke sko på ukesvis, måtte ha bandasje og mammas sokker utenpå for å ikke klemme på tåa mens jeg var på skolen, gikk på krykker. Hjemme satt jeg mest å så tv eller tegnet, ble ikke mye løping på meg på ei stund. Men gikk greit til slutt.

Dette skjedde da jeg var 9år, husker smerten den dag i dag, grusomt var det.

Annonse

Poden klemte av en fingertupp.Det gikk veldig bra. Han kjenner nå ikke noe vondt i fingeren, tror ikke den er følesesløs... Man ser at neglen ikke er helt på "rett plass" på en måte, men arret er nesten ikke synlig..

Men verre med en tå da, den vil jo være "i veien"/gjøre vondt når man skal gå ... Tipper det går ganske så bra...

Stakkars jenta di.

Jeg selv klarte å kappe av meg fingeren i døra da jeg var rundt 3. Fingeren ble sydd på igjen og fungerer fint, men den ser litt rar ut da.

Håper alt går bra med jenta di nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...