Trilletrill Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Syntes tittelen "said it all":) siden endel av oss har fullført denne omgangen av mensen så er det spennende å følge hverandre denne mnd uansett om det klaffer eller ei. Jeg for min del begynner imorgen med EL tester og gjør meg klar til masse deilig sex!
Junigull 08 + julispire Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Siste dag med tante besøk i dag, så starter prøvingen igjen! Sambo skal jobbe en del overtid fremover, så passer bra at el er ventet neste helg igjen.. håper så inderlig at det klaffer for oss alle nå. Ønsker ikke alt for stor aldersspenn mellom barna. Prinsessa ble 3 år nå i juni. Blir el-tester og Wild yam denne mnd. Krysser fingrene for oss!
♥ Barniapril2012 ♥ Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Lykke til! Selv har vi prøvd i 3 mnd nå, synes det er lenge, men er vel egentlig bare normalt? Jeg har IKM om ca en uke. Vet noen om hvilke EL tester som er bra? Jeg opplever ofte utslag på mine, selv om det er lenge til EL...
therma Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 Mistet i Oktober 2009 og har prøvd siden det. Blitt gravid to ganger etter det også, sist gang September 2010 men mistet romjulen 3 mnd på vei Har gått på doble pergokurer, og skal begynne på min 5. kur i dag. Ferdig med mensen i går så håper, som alle de andre gangene, at det skal klaffe denne gangen. Lykke til, til alle oss som prøver (og sliter)
Iz Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 Jeg begynner med eggløsningtester i mårra, for første gang..så dette blir spennende:-)
Maya86 Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Trodde jeg hadde skrevet inn her, men fant ikke innlegget jeg skrev så skriver på nytt ;-) Da er eggløsningstester kjøpt inn, så venter mens om to dager. Så er det bare å begynne å teste! Håper det klaffer! Blir moro å følge dere andre og :-) lykke til!
maitroll86 + maitroll. Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 tanta har reist, men EL-tester skal jeg ikke ta denne mnd, ska prøve å ta d litt med ro å ikke psyke kroppen opp. skal ha jevnlig sex i steden for, gubben er med, så da må vi treffe den EL, hvis jeg har EL da? lykke til alle prøvere krysser fingre for oss alle.
*MammaTStjerneskudd<3 1.8.12* Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 ja, jenter, vi håper på en god august : ) TR forsvant 3.aug, så bare å jobbe denne mnd : ) christmas present here we come : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå