Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare fordi jeg kjeder meg, så tenkte jeg å dele hva jeg hadde til middag i dag med dere, hehe, kanskje flere har gode middagstips til gravide å dele? ;)

Lettvint og god salat:

Kinakål + litt isbergsalat

agurk

paprika

tomat

mais

bogskinke

litt oppskjært jarlsberg

cottage cheese + et dryss pepper (som dressing)

foccaciabrød ved siden av med smør på.

Kjempeeeegodt! Har spist salat hele dagen, hehe, til og med kjæresten min som ikke er en "salatmann" syntes det var veldig godt og har forsynt seg flere ganger i dag ;) Kjenner at jeg ikke føler meg så tung i kroppen når jeg spiser lettere og det er veldig godt ettersom jeg stort sett føler meg tung nå..og er tung.. :P

Dessert: vaniljeyoghurt med friske bringebær :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) Her ble det noe så enkelt som pasta med skinke og mais. Kan nesten ikke spise noe før jeg blir kvalm og får halsbrann så det må være så "plaint" som mulig.
Skrevet

Her ble det Mc Donalds...

Skrevet

Pasta med skinke og mais hørtes lettvint og godt ut Petrine :)

Minte meg på en annen pastarett som også er veldig lett å lage, hehe, jeg liker alt som er lettvint for tiden :P

Kanskje ikke for deg som ikke kan spise så mye forskjellig, men legger ut oppskrift likevel jeg, kanskje noen blir inspirert?

kok pasta - f.eks tagliatelle.

Miks sammen saus laget av:

2 ss margarin

1 boks Champinjong + litt av kraften.

1 løk

Oppkuttet skinke

100 g skinkeost (ja på tube)

1-2 dl melk

Enkelt og greit og veldig godt! :)

Jobber med saken..takk for ditt tips også.. enklere kan det vel ikke bli? :-D hehe!

Skrevet

Så flink du er da :)

Jeg lagde kylling tandori med ris og salat :) mmmm...

Skrevet

...........by the way... jeg må være den eneste som tenker på middag kl 8 på mårningen......... :P

Skrevet

Neida, du er ikke den eneste som tenker på middag på mårran.. :P hehe..

Er middagen i boks, kan jeg slappe av. For det er et mas! Hver biidige dag! Jeg har prøvd å lage ukeslister og alt mulig, men jeg går lei..

I går grilla vi, i dag har jeg tenkt å bli inspirert her inne.. hehe :)

Skrevet

Igår blev det rensning av kylskåpet, tog upp 3 lax bitar och gjorde laxpaket som vi grillade. Det jag hittade i kylskåpet var:

Lök

Chili

Vitlök

färska tomater kutta upp

färsk basillika

smör

salt och peppar

så kokade jag pasta till. blev super gott!

Idag är kylskåpet robba - så måste i butiken :0)

Skrevet

Er godt med alt som er ferdiggjort og ferdig planlagt :) her blir det fiskeboller i hvit saus da eldste elsker dette over alt på jord og vi har en del melk som gikk ut på dato i går som vi må bruke opp! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...