Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #1 Del Skrevet 2. august 2011 .. Veldig ustabil og veldig ofte sur/gretten. Føler meg lite trygg sammen med ham da han ikke eier noe form for sympati. Han åpner seg aldri og det er umulig å ha en dyp samtale med han. Han irriterer seg icer gråstein, kjefter i bilen dersom det går noen over veien eller om bilen fremfor kjører treigt. Tror han er "kongen" og skryter over at alt - det vi ser er hans, og det vi ikke ser er hans også. (Spesielt til sin 10årige sønn) Han suttrer og klager iver de "forbanna utlenningene" som går i gata. Forstår ikke hvorfor de skal få lov til å være i landet. Han eier ikke empati, og kunne ikke brydd seg mindre dersom han leser om noe fælt i avisen etc. Det som skjedde nå nettopp i Oslo og Utøya gir han faen i. Var ikke noen han kjente som var der - da var det ikke noe ille og trist. Dersom jeg blir lei meg for noe å begynner å gråte (jeg er full av empati og bryr meg om alt og alle) river han kjeft ig det er ingen trøst å få. Han får meg til å føle meg som en idiot. Selvtilliten hans er skyhøy og han tror ille det finnes noen bedre enn han og hans familie. Etter jobb gjør han aldri husarbeid (forstålig nok ettersom jeg er hjemmeværende) og dersom det en gang skulle være at jeg ikke gar gjort nie (grunnet at jeg er bortreist på dagen eller noe) blir han irritert og demonstrerer noe forferdelig mens han rydder fremfor mine øyne! Om vi er på helgaturer eller ferier sitter han hele (!) dagen og kvelden å pipler øl uten stans. Bryr seg ikke om det er barn til stede. Barnet mitt gir han veldig lite opmerksomhet til og finner aldri på noe lek eller kos sammen bare de to. Tar aldri insiativ til kveldsmat/legging etc. Han gir meg aldri noe kompliment, men kan godt kommentere dama på gata. Jeg føler meg helt forferdelig. Skulle ønske jeg hadde en mann som fikk meg til å føle meg bra:( Men likevell er jeg glad i denne mannen.. Han får meg på en måte til å føle meg bra; jeg er ikke alene. Hvordan er din mann? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143446271-hvordan-er-din-samboer-slik-er-min/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #2 Del Skrevet 2. august 2011 Snill og omtenksom, ganske utålmodig (som meg ) Kjempekjekk og tar virkelig vare på seg selv, noe som er veldig tiltrekkende og sexy! Åpner alltid bildøra til meg..hehe..Sender meg mange sms eller ringer hver dag når han er på jobb, sier alltid at han elsker meg før han legger på, kysser meg alltid når han kommer hjem eller drar bort Tar vare på meg når jeg trenger det (f.eks når jeg nettopp var sengeliggende i to måneder pga sykdom). Sosial og utadvendt, skravlete og som regel i godt humør Vi kan snakke om alt og er flinke til å ta opp ting med hverandre i stedet for å gå å være sur eller stille, noe jeg tror er veldig viktig og bra for forholdet! Takk for at du spurte, fikk meg til å tenke over hvor bra samboer jeg har og alle hans gode egenskaper Føler vi er kjærester og holder romantikken ved like enda vi har vært sammen i over ti år nå. Mannen i mitt liv Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143446271-hvordan-er-din-samboer-slik-er-min/#findComment-143446348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libido- Skrevet 2. august 2011 #3 Del Skrevet 2. august 2011 Oi.. kan vel bare si at han er 100% motsatt =) Men hvordan i alle dager har du havet sammen med en slik mann, om du ikke av en eller annen årsak skulle like denne typen menn... =S Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143446271-hvordan-er-din-samboer-slik-er-min/#findComment-143446358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EFM Skrevet 2. august 2011 #4 Del Skrevet 2. august 2011 Min er veldig snill og omtenksom og ikke minst omsorgsfull. Er heller ingen andre som får meg til å le like mye som han kan Rett og slett perfekt i mine øyne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143446271-hvordan-er-din-samboer-slik-er-min/#findComment-143446360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 små og en undulat Skrevet 2. august 2011 #5 Del Skrevet 2. august 2011 Min samboer er langt fra slik din samboer er! Jeg kan bli irritert over småting, men alt i alt er min samboeren min en flott mann. Han er alltid der for meg og familien. Han er en flott far og viser ofte hvor glad han er i meg og barna. Jeg hadde aldri i verden vært samboer med en slik mann du er samboer med! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143446271-hvordan-er-din-samboer-slik-er-min/#findComment-143446423 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #6 Del Skrevet 2. august 2011 Min samboer er heldigvis en mix av ting jeg elsker med ham - og irriterer meg over Hadde ikke klart et liv uten litt krangling av og til, så godt han har noen negative sider han og Mest irriterende er det at han alltid utsetter oppgaver hjemme (hvertfall de kjedelige tingene) og lover i ukesvis å rydde boden, klippe plenen, male lister osv, men det ender med at jeg gjør det selv (for jeg blir gal av å ha det hengende over meg). Nr 2 er at han har en tendens til å være lite økonomisk. Når han har mange regninger en måned - trøster han seg selv med en kveld på byen med gutta og drikker vekk tusenlappen han burde ha brukt på regninger... Ganske irriterende! Nr 3 er at han aaaldri klarer å krangle ferdig hvis han har feil - da lukker han seg inne på soverommet og regelrett furter! Men så ender det som regel med at han kryper om unnskyldning noen timer senere.... Derimot har han uttalige fantastiske sider! Han er gentleman og bærer alltid posene mine, venter tålmodig mens jeg prøver kjole nr 20 til julebordet, oppfordrer meg alltid til å reise / finne på ting med venninner (hvilket er veldig viktig for meg), kjøper blomster når jeg er syk, baker kake til venninners bursdager / babyshowere osv, lager god mat og er kjempeflink med husrengjøring, osv osv. Skjønner jo at jeg har en flott mann når jeg leser dette innlegget Tror man desverre for ofte blir opphengt i de dårlige sidene ved partneren, i motsetning til å overse disse litt. Det er tross alt 95 % positive, og de resterende 5 er med på å holde gløden i live - hvertfall hos oss Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143446271-hvordan-er-din-samboer-slik-er-min/#findComment-143446540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #7 Del Skrevet 2. august 2011 huff, fikk vondt av deg nå! høres nesten psykopatisk ut med slik oppførsel. Mannen min er min aller beste venn, han er ei skravlehøne, har det veldig gøy sammen han. Han er flinkere enn meg til husarbeid. Ikke humørsyk, men tidvis litt klagete! Har han vondt eller er syk s får jeg høre det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143446271-hvordan-er-din-samboer-slik-er-min/#findComment-143446546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #8 Del Skrevet 2. august 2011 akkurat nå er jeg i et irritert "hjørne" og da kommer jeg bare på negative ting dessverre Han er lite engasjert i at vi snart skal ha baby vanskelig å prate med, altså om problemer. vanskelig å diskutere med prioriterer mye feil, i forhold til meg synes jeg. drikker for mye har vært følelsesmessig utro koser bare med meg når han vil ha sex, aldri ellers på dagen bruker alt for mye tid foran pcn blæh Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143446271-hvordan-er-din-samboer-slik-er-min/#findComment-143446561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #9 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har ikke samboer nå, men svarer likevel. Kan det være at samboeren din får deg til å føle deg trygg fordi han er der, er kjent for deg og du har en som du "deler" livet med? Er du redd for å greie deg alene? Jeg spør ikke for å være stygg, hi, får bare så vondt av å lese at du har det slik! Man skal føle at det er riktig med den man deler livet med - og det virker ikke som om du føler at det er riktig. Det virker på meg som om samboeren din bryter ned selvfølelsen og selvtilliten din! Og det virker som om samboeren din er egoistisk og kanskje utnytter deg. Hvor mye bryr han seg egentlig når han er så lite god i hverdagen deres? Vil du at barnet ditt skal vokse opp med en voksen som bryr seg så lite om det? Kanskje du skal se om du får en time hos familievernkontoret - kun for deg selv, ikke sammen med ham til å begynne med. Bare for å lufte litt tanker med dem. Jeg sier ikke at du skal forlate ham, men det virker ikke som om du har det noe godt slik dere har det nå. Jeg er i ferd med å gå inn i et forhold med en mann som er stikk motsatt fra din. Han er utrolig snill og oppmerksom, prøver alltid å se flere sider av en sak, opptatt av at vi skal ha det godt sammen og kunne le sammen. Han bryr seg om andre og er tålmodigheten selv. Likevel er han ikke en "tøffel". Jeg var i mange år redd for å være alene, og rotet meg av den grunn bort i ustabile menn. Men det har vært verd det å vente på denne mannen de siste årene. Det finnes menn som er oppriktig gode der ute, hi, du må ikke nøye deg med en som for deg til å føle deg helt forferdelig! Håper du finner en løsning slik at du kan føle det bra med deg selv, hi! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143446271-hvordan-er-din-samboer-slik-er-min/#findComment-143446572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå