Gå til innhold

noen andre enn meg som har lagt på seg litt ???? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe bra det ikke bare e meg da som har lagt på meg så tidlig ;) hehe.

jeg er andregangs. med ho første så gikk jeg opp fort å. hadde gått opp 5,6kg når jeg va 8,9 uker på vei.. hehe

Annonse

jeg er bare 4 uker på vei så ikke rukket legge på meg ennå..Men med nr 1 ble det 5kg første 10 ukene.....Det er hormonellt og man kan ikke styre det....endte på + 21kg....de var borte igjen på ca 3mnd:-)

var deprimert over kiloene hele forige svangerskap...og jordmora sa alltid at jeg hadde lagt på meg for mye...denne gangen skal jeg bare drite i det....for nå VET jeg at det forsvinner fort igjen...og jeg ammet ikke engang.

Velkommen i klubben:p er ca 10 og har lagt på meg 3kg. Dette av samme grunn som flere her ser jeg, må spise for og holde kvalmen i sjakk.. Så det medfører jo at man spiser litt mer en normalt:P hehe, men er jo litt gøy når man ikke er veldig langt på vei, men ser at magen allerede begynner og komme litt :D

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

Her har det gått motsatt vei desverre :-( Gått ned 4 kg, og er 8+5 på vei.. Sliter sånn med kvalme og oppkast, spiser lite men ofte, men kommer noe inn, så kommer det så og si rett ut igjen også :-/ Håper kvalmen roer seg, og at jeg snart ser litt vekt økning, det er bedre det egentlig! Sist gikk jeg opp 4 kg innen 9 uker var gått, og 8 kg til sammen, gangen før der gikk jeg ned ca 25 kg :-/ Greit å ha noe å gå på da hvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...