lillesmil Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Hei, jeg var med på det forrige kurset og anbefaler det på det sterkeste. Jeg er i uke 31 nå og skal også følge dette kurset frem til fødsel (om formen holder). En god måte å kombinere bevegelse, avspenning, fødselsforberedelser og samvær med andre på. Kurset går over ti uker og koster 500 kr (gjorde i alle fall det sist) Si fra til meg om det er av interesse så skal jeg formidle kontakt.
lillesmil Skrevet 4. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2011 http://www.ugb-yogaskole.no/ midt i Drammen
Vinterbarn11 Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Hei Dette blir jeg med på Jeg kan vel melde meg på over telefon?
anettess Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 Hei, jeg vil gjerne ha mer info om dette kurset
lillesmil Skrevet 7. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2011 Så bra! du kan helt sikkert melde deg på pr telefon. Hvis ikke kan du også melde deg på per mail til [email protected] som er instruktør. Da regner jeg med vi sees om nesten to uker.
lillesmil Skrevet 7. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2011 Hei, det enkleste er å sende mail til hun som er instruktør på [email protected]. Ellers er det bare å spørre meg også om du har noen spørsmål ut fra at jeg har tatt kurset tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå