Gå til innhold

Er det mulig??? Gamle kjerringa miste kontrollen slik........

Anbefalte innlegg

Var i dag i en stor park med sønnen min, og plutseelig støter jeg på min eks forlovede.De er 13 år siden jeg gjorde det slutt på en heller ufin måte.Jeg har bare truffet han en gang på disse 13 årene.

Men, altså gikk rett på han,kona hans,barna og foreldrene hans....Å kjære vene, jeg oppførte meg som en fjorttiss....klarte å hilse pent på kona og ungene men, til foreldrene klarte jeg bare å få frem et lite hei (og de var omtrent som mine foreldre de 4 årene vi var sammen).

Jeg ble altså helt satt ut, alt vellet opp igjen og jeg ble omtrent "forelsket" på stedet i han igjen...herregud.

Jeg er lykkelig gift,(det er han også) og har egentlig ikke ofret han en tanke utenom at jeg har hat dårlig samvittighet.Vi ble venner på FB for en stund siden,og det har ikke gjort meg "noe".

Men, å treffe han i dag...jeg har vært helt fjern resten av dagen og sitter nå bare å studerer bildene av han på FB. Måne har han fått og en del kilo ekstra, men for øyeblikket er han bare den mest fatastiske....

Det skal sies at jeg har slitt voldsomt med dårlig samvittighet i disse 13 årene pga måten jeg gjorde det slutt, og føler vel egentlig at jeg aldri har fått sagt til han at jeg er veldig lei meg for måten jeg gjorde det på.

Føler meg som en komplett idiot for øyeblikket, får jo bare håpe det går raskt over ....fysjom, gamle kjerringa oppføre seg slik......

Fortsetter under...

He,he kult å lese!

Ikke vondt ment altså, syntes bare jeg ser deg stå der å stotre.

Sikkert pga at du aldri har fått "beklaget" deg at du ble så betatt i dag eller pga at du ikke har sett han på mange år. Det går nok fort over,

HI her.

En lang historie kort:

Jeg reiste til et annet sted for å studere der i 6 mnd. Traff en annen, ringte min forlovede og gjorde det slutt over telefonen. Han (og våre familier) var knust, mens jeg levde livet og storkoste meg. Var meget egoistisk, skammer meg!

Skriv en personlig melding (mail) til ham og si at du alltid har hatt dårlig samvittighet for måten du brøt med ham. Si du mener det var egoistisk og dårlig gjort. Si at det var godt å møte ham og familien og se at han har det bra.

Det var sikkert en grunn til at du gjorde det slutt den gang - ellers ville du ikke slått opp. Akkurat nå husker du bare alt det fantastiske fordi en del av deg ønsker å gjøre det godt igjen. Men en forelskelse i ham er kanskje ikke måten å gjøre det på siden dere begge har det godt i deres respektive ekteskap? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...