Gå til innhold

Kan jeg flytte inn hit en liten stund?

Florida11

Anbefalte innlegg

Fikk vite i dag (10+3) at det lille knøttet er dødt. Var på tidlig UL i går og da var hjertefrekvensen bare på 50. Ble sendt på ny UL i dag på St.Olav, fostermedisin og da ble det bekreftet at det hadde dødt i løpet av natta :-(

Skal på gyn. poliklinikk i morgen for å finne ut hvordan vi skal få barnet ut som legen sa.... Om det blir medisiner eller utskrapning visste han ikke.

Nå er jeg bare lei meg :-( Jeg som hadde sett så fram til dette barnet. Vi har to jenter på 9 og 11 år og planen var at vi skulle vise de UL-bildet i går og fortelle de den gode nyheten.

Vi får prøve på nytt da, men er litt usikker på hvordan det går. Jeg er nemlig 37 år gammel og i min familie starter overgangsalderen tidlig (min søster på 40 er tom for egg). Men, heldigvis tok det bare 3 mnd med prøving denne gangen da, så vi får håpe på noe lignende. Også har jeg bare en fungerende side også forresten pga en ekstrauterin graviditet for 10 år siden - det vil vel si halvparten av sjansen til barn (og halvparten så mange egg da de fjernet den ene egglederen).

Så nå får jeg bli her inne en stund da, hvis jeg er velkommen i klubben... :-(

Fortsetter under...

Så utrolig trist. Leste innlegget ditt i 1. tri også, begynte å svare, men så skjønte jeg ikke hva jeg skulle skrive. Jeg mista i 6. uke for et par uker siden. Det er jo noe helt annet å miste så tidlig, jeg kan ikke forestille meg en gang hvordan det er for deg.

Lykke til på timen imorgen, og jeg håper det ordner seg raskt igjen for dere. Krysser fingrene for at du er tilbake på 1. tri før du vet ordet av det.

Ååå nå ble jeg virkelig lei meg på dine vegne... Vet sånn noenlunde hvordan du har det. Mistet også 10+3 for 8 uker siden. Hadde sett hjertelyd i uke 8 og skulle bare inn til en ekstra sjekk, mest på gøy men også pga en indre uro. Det var det ingen hjerte som slo...

Det virker kanskje uoverkommelig nå, men tro meg det blir bedre. Det er kanskje en klisje men tiden leger alle sår (i hvertfall til en viss grad)... Dessuten får vi klamre oss til myten om at en letter blir gravid etter en har mistet:-) *klem*

Da kom jeg tilbake fra sykehuset i går kveld. Var der i 1 1/2 døgn før vi fikk ut den lille krabaten. Kroppen nektet å gi slipp. Fikk fire runder med cytotec (tror det var det det het). Dette virket ikke! Føltes som ren tortur synes jeg som ble dratt ut i det lengste. Fikk smerter og kastet opp (til tross for kvalmestillende). Ble til slutt lagt inn og fikk ny undersøkelse av lege torsdag formiddag.

Så ble det besluttet utskrapning og gjennomført. Synes hele greia var helt forferdelig må jeg ærlig få si!

Er veldig trist og lei meg, men vi kan prøve igjen etter neste mens da. Så får vi se om skjebnen vil gi oss et barn til eller ikke. Dette var min 5. graviditet med vårt 6. barn, så heldigvis er jeg tydeligvis fruktbar (da spørs det bare hvor fruktbar når jeg nå er blitt 37...) Av disse graviditetene har vi to flotte jenter heldigvis. Føler jeg har vært gjennom nok nå, og krysser fingrene hardt for bedre lykke neste gang.

Skal du prøve igjen?? jeg er litt i samme situasjon som deg... har to barn og mista to ganger i forsøket på nr. 3. Mista i uka 11 og uke 9. Syns det har vært kjempetøft og sliter faktisk litt etter siste SA enda (1 mnd siden). Har egentlig sagt at nå er det nok og slått oss til ro med de to vi har??? eller??? det er en liten usikkerhet hos meg, men er så utrolig redd for at det skal skje en gang til, eller at det skal være noe galt med evt. baby- jeg er 38 år ;-)........ skulle egentlig ønske jeg bare kunne ha slått meg til ro nå, men det er et lite med der???? hva er dine argumenter for å årøve en gang til??

Vi ønsker å prøve igjen ja! Vi har lyst på et barn til og så får vi se om skjebnen vil gi oss det. Jeg tenker på alder ja (blir 38 år i januar), men tenker å ta duotest evt fostervannsprøve hvis duotest svar går mot det.

Jeg ønsker ikke å bli helt fanatisk i tanken på et barn til, for vi har i mange år vært fornøyd med de to vi har. Men så snek tanken seg inn om et barn til og jentene ønsker seg en søster eller bror. Kommer nok til å være meget nervøs hvis vi får til klaff igjen, men det må vi bare regne med. Får evt gå litt ekstra til lege og UL eller no.

Jeg fikk beskjed om å vente til jeg har fått tilbake mens en gang, så er det bare å forsøke på nytt. Jeg ønsker å bli gravid igje så fort som mulig - det tror jeg vil hjelpe meg psykisk...

Håper det ordner seg for både deg og meg (om du bestemmer deg for å prøve igjen) :-)

Annonse

Ja det håper jeg også... masse lykke til med videre prøving, så får vi se om vi treffes på et fora her inne en gang ;-) ??? jeg er fortsatt usikker, men min mann er helt sikker på at vi er ferdig!!! tror ikke det blir så enkelt å overtale han til nok en prøverunde??? jeg vil nok alltid ønske meg et barn til, men er heldig tross alt med de to jeg har :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...