Gå til innhold

Tar mannen din med seg barnet/barna til sine foreldre alene..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det kan han finne på å gjøre i helgene når jeg jobber. Foreldre hans bor 2 timer unna. Stort sett så drar han og ungene på lørdagsbesøk eller på søndagsmiddag, men de kan også bli borte hele helgen.

Når jeg har fri så reiser vi ofte sammen til svigers.

Ja det gjør han. hvor ofte varierer veldig, men det er bare 10min unna så det er ikke langt.

Han drar med ungene til mine foreldre og mine ex-svigerforeldre (mine barns besteforeldre, vi har ingen felles barn, bare på hver vår kant.). De bor 40min unna. For han er det samme hvem han drar til, og slike besøk skjer ofte når jeg jobber helger.

Annonse

ja selvfølgelig. han tar dem også med til mine foreldre uten meg.

til sine egne foreldre så reiser han ikke så ofte men han blir gjerne en dag eller to. de bor 2 timer unna og det blir fort en heldags så blir ikke så ofte. som oftest er jeg med men hender han drar uten meg.

han er oftere hos mine foreldre. de bor 5min unna. jeg jobber kveldstid som regel og da hender det ofte at han tar turen dit!

Nei, men de bor på andre siden av landet...

Men plutselig i helgen tok han med barna og spiste middag hos mine foreldre sammen med min (ex)svigerbror + hans nye samboer og nevøen min. Skjer ikke så ofte at han spiser middag med dem uten meg akkurat;-)

Ser flere skriver selvfølgelig, skulle ønske det var en selvfølge her også. Svigermor må ha 3 dagers varsel før besøk, så det har vel gjort sitt til at vi ikke er der så ofte. Mannen min har vært der 1 gang med eldstemann uten at jeg var med.

Ja, det hender han gjør det, feks hvis det ikke klaffer for meg så drar han og ungene innover alene. De bor ca 2 timers + bom og ferge unna, så det blir helgebesøk når de først skal innover dit.

Annonse

Ja. Vi er skilt, så han har dem alene noen dager om gangen annenhver uke. De bor bare 5 min unna, så det hender jo jeg er der med ungene også. Hvor lenge de er der aner jeg ikke, men det varierer sikkert fra å stikke innom til å overnatte.

Ja det gjør han. Vi og svigers bor i hver vår by, så han må fly for å besøke dem. Derfor pleier vi som oftest å reise sammen, men det hender også at han reiser alene med barnet/barna.

Han har også tatt med barnet/barna alene til mine foreldre som bor 1 time unna, men vi pleier også å reise sammen dit.

Det gjør han ja. Bor jo bare 10 min unna. Blir jo ikke så lenge borte. et par timer kanskje.

Hender han er hos mine foreldre med barna uten meg og, bor 2 min gange unna. Og jeg er hos mine svigerforeldre alene med barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...