Gå til innhold

Svangerskapsforgiftning???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har litt hovne fingre og bein, sliter med hodepine og mye vondt øverst i magen noe jeg har hatt en stund og i dag fikk jeg påvist litt proteiner i urinen...

Blir jo litt bekymret da, men har snakket med en jordmor idag + føden og en lege som alle mener at jeg bare skal ta det med ro siden blotrykket er normalt... men det er jaggu ikke lett... uff :(

Min egen lege og jordmor er på ferie, så jeg må til vikarlege/jordmor om det er noe... føler liksom at det ikke er det samme siden dem ikke "kjenner" meg men siden føden også mener at jeg bare skal ta det med ro så får jeg vel gjøre det da... uke 36+4 idag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.. Jeg er 31+3 og har høyt blodtrykk, puls, proteiner i urinen og ble da henvist til poliklinikken for gravide. Skal ikke opp dit før mandag (henvisning sendt torsdag). Syns det er lenge å gå uten å vite noe mer! Får jo ikke sjekket blodtrykk eller om det kommer mer proteiner i mellomtiden..Men legen min mente at blodtrykket skulle være veeeldig høyt før det faktisk var svangerskapsforgiftning, så vet liksom ikke helt jeg..Idag har jeg blitt enda mer hoven, men det er jo også typisk for alle gravide når det er varmt.. Huff, er ikke lett for oss gravide alltid :(

Uansett så skal jeg ta det med ro og slappe av på sofaen frem til mandag (slik som du og er rådet til) så ordner det seg nok for oss begge :D Men hvis du føler deg uvel, sterk hodepine, flimring med øynene så må du ikke nøle med å ringe til legen din, eller føden!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...