maimora Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Merker man det da? Begge mine tidligere fødsler har startet med vannavgang, første på dagtid, andre på natta, men da gikk det da jeg var på tur på do, da var det ikke sånn splæsj, bare litt, så da lurer jeg på hvis vannet går mens jeg sover og det ikke er store mengdene, kommer jeg til å våkne av det?
Gjest <308+11<3 Fødeklar ! Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 hei. sist gang hadde jeg vannavgang da jeg lå å sov, og det kom bare litt. men jeg våknet av det. trodde først jeg var i ferd m å tisse på meg da jeg våknet veldig trøtt. men da jeg reiste meg kom det litt til, da skjønte jeg hva det var. så tror nok du merker det
AllGoodThingsAre3 Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Vatnet mitt gjekk kl 00:00, og eg TRUR eg akkurat var sovna då eg vakna av "kneppet" i magen. Rann ikkje så mykje då eg låg, men rann ein del då eg stod opp. Trur nok du merkar det Lukke til!
maimora Skrevet 3. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2011 Satser på det:-) begge tidligere fødsler har startet med vannavgang, og satser på at denne gjør det også, siden siste.fødsel tok 27 min fra første.ri, og vi har 45 min til sykehus:-P
AllGoodThingsAre3 Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 Hehe! Då slår du meg gitt! Og eg som trudde min fødsel på 39minutt var kjapp! Vatnet gjekk og riene starta ganske etterpå og 39minutt etter at vatnet gjekk var poden ute! Gåsj... Framleis heilt sjokka eg Lukke til! Uansett korleis det heile startar! (må sei at det kneppet høyrtest utruøeg rart ut då, då vatnet gjekk... Har eg prøvd det òg!) Tvi tvi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå