Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #1 Del Skrevet 2. august 2011 Ordnet dere opp mtp samvær via FVK, eller fiksa dere noe privat? Flyttet til samme by som barnefaren for en mnd siden, han har lovet å stille mer opp for datteren sin ettersom vi flyttet nærmere, men jeg har allikevel booket en time på Fvk, siden jeg ikke stoler på at vi kommer frem til en privat løsning. Skal vel ikke måtte være sånn at jeg må oppfordre han til samvær? Han har virket veldig lite intressert i samvær, og VIL at livet mitt skal være vanskligst mulig mtp at han ikke har stilt så mye opp. Han er fortsatt bitter etter vi flyttet fra hverandre, og det virker som om han vil at jeg skal innse hvor slitsomt det er å være alene for så å komme krypende tilbake til han Huff, kronglete forklart men. Han har sett datteren sin nå i sommer, men jeg aner ikke når neste samvær er.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143445862-til-dere-som-er-alene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #2 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg vil råde deg til å få time på FVK, slik at dere kan få litt veiledning og bli enige. Eksen min og jeg har ikke gjort dette, og det har bare vært problemer. Vi laget en avtale oss imellom. I begynnelsen var han lite interessert i samvær, mest fordi han var sur på meg. Og no i det siste har det vært litt frem og tilbake. Her en dag kom han plutselig å forlangte å ha barnet annenhver helg, for så å gå tilbake på det dagen etterpå. Så nå har jeg forlangt en skiftelig avtale mellom oss, og funker ikke dette så bestiller jeg time på FVK. Lykke til, og håper det ordner seg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143445862-til-dere-som-er-alene/#findComment-143445874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå