Gå til innhold

til dere som jobber i bhg, ang bleieslutt.

Anbefalte innlegg

sønnen min er flink. tør på tur, dag og når han sover. sier alltid ifra når han må tisse, til og med når han er i bassenget. han kan tisse på do, i gress og potte. problemet er bæsjingen. han bæjser kun på potte. og de har ikke potte i bhg. kan jeg ta med en potte dit eller er det fy-fyfy?

Fortsetter under...

Jeg har selv jobbet i bhg og der hadde vi potter i tilegg til do :)

Men er jo veldig forskjellig ifra bhg til bhg hva de tenker om det så jeg ville spurt en av de ansatte om dette er greit eller ikke.

Og om det ikke er greit hvordan dere eventuellt skal løse det :)

jada, vet jo jeg kan parte med de. i morgen skal jeg det.

men han har første dag i morgen og tenkte ikke over det før nå at de ikke har potte. men tar med potte just in case. ville bare sjekke ståa her om hvor vanlig det er at bhg er tilbøyelige for det.

Annonse

Jeg tok med potte i barnehagen til datteren min, og de ansatte synes det var helt ok.

Jeg beklagde meg til de da, og unnskyldte ekstraarbeidet det ble for dem. Da lo de av meg og sa at det var da ikke noe problem, ordrett sa de: Vi jobber med barn, selvfølgelig kan vi tømme en potte!

Min datter sluttet med bleie i påskeferien, og jeg hadde med potte etter ferieuken. Men det var faktisk ikke mange ukene den var i bruk, når hun først hadde fått det til på do en gang var det gjort, det skjedde ca to uker etter at hun ble tørr og hun har ikke brukt potte siden.

Hun bæsjet ikke i barnehagen en eneste gang på den tiden, det gjør hun som regel hjemme ;)

takk for fint svar:) sønnen min bæsjer 1-2 ganger i barnehagen hver dag. han står og tisser men liker ikke sitte på do, selv ikke med sånn "potttesete" på do, eler hva det nå heter. derfror han ikke bæsjer der. men han har gjort det noen ganger men han går fort ned og vil fotsette på potte.

jaja er vel ikke mange dagene det er snakk om potte i bhg uansett. sikkert max 1-2 uker. håper de er tilbøyelige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...