Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #1 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg får nok høre at det ikke er noe å gjør med, og at det er min feil. Helt i orden, men jeg vil gjerne høre fra dere positive damer også Spør mennene deres også hva de tenker... Mannen gikk fra meg for 2 mnd siden, og dette syns jeg er tungt! Helt i begynnelsen av forholdet hadde jeg sex med en annen mann, men fortalte det til min ganske kort tid etter. Han mente vi skulle klare oss igjennom det. Men i løpet av årene har det alltid dukket opp, og han fikk store problemer med å kontrollere sinnet sitt pga min tabbe. Jeg har også slitt mye med sjalusi, men har tatt tak i det, og er helt kvitt det nå. Får jeg slike tanker holder jeg kjeft! Han sier at følelsene ikke er som de skal være, og syns da det blir feil å være sammen med meg (Takk for at han er så voksen, og tenker på meg!! ) Jeg mener at det kan vi jobbe med. Jeg vet om fler som har hatt det helt dødt, men som har kommet seg fint videre sammen! Vi har ikke tatt ordentlig tak i utroskapen, ikke snakket skikkelig om det osv. Med en gang bruddet skjedde sa han at det måtte bli slik, mens nå virker han mer usikker. Jeg vil gjerne i parterapi. Om ikke vi klarer å reparere det, så har vi hvertfall prøvd! Han virker ikke veldig intr i det.. Finnes det noe jeg kan si/gjøre som vil få han til å bli? Høres veldig dumt ut men... Vi har ei datter på 1.5 år sammen, og vil gjerne at vi skal være sammen.... Ikke bare pga hun, men ja.. Dere skjønner kanskje... Hva ville din mann satt pris på at du gjorde for han? Ikke fortell meg at jeg skal gi han tid, for det er det alle sir, og det prøver jeg... Men så faller det tilbake på den psykopatiske oppførselen min!! (Mas og smisking) Herregud, så vansklig den kjærligheten skal være.. Jeg blir matt!!!!! Og etter det tragiske som skjedde i Oslo og på Utøya har jeg bare skjønt mer om hvor mye han betyr for meg! Så glad for at ingenting skjedde med han... Jeg vil bare holde godt rundt han og være glad for at jeg har han.. Mange mistet sine kjære (mor/datter/sønn/kjæreste) Dere skjønner tegninga Jeg er forresten 27, og han er 32.. Ser mange spør om alder her inne hele tiden Ikke gidd å snakk drit til meg nå da.. Jeg vet jeg er kjempe teit og bare skal glemme han, men jeg er sta!! Han er mitt livs kjærlighet.. Har vært igjennom brudd før, men ALDRI hatt det slik.. Ikke mef pappan til eldstejenta mi heller..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143445699-se-hit-litt-da-noen-litt-kj%C3%A6rlighets-klaging/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #2 Del Skrevet 2. august 2011 dytt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143445699-se-hit-litt-da-noen-litt-kj%C3%A6rlighets-klaging/#findComment-143445785 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå