Gå til innhold

Når er det "ok" å flytte sammen?

Anbefalte innlegg

Når er det egentlig folk flytter sammen?

Dette er noe jeg alltid har lurt på da jeg og mine venner er ganske uenige.

Jeg og mannen flyttet sammen etter 3 mnd, nå er det gått 5 år og enda er det supert. Ene venninnen min var sammen med sin mann i 3 år før dem flyttet sammen, da kræsja alt totalt og de måtte flytte fra hverandre.

Er det noe vits i å bruke lang tid på å bli kjent etc før man flytter sammen?, folk forandrer seg jo når dem blir husvarm uansett. Jeg var helt annerledes når mannen bare var på besøk en nå som vi bor sammen. Godtok mer latskap fra han når vi ikke bodde sammen, siden han var gjest.

Fortsetter under...

Det er vel ganske individuelt når det er ok at man flytter sammen. For noen er det fint og gjøre etter noen mnd, for andre etter noen år. Jeg flyttet vel nesten inn etter et par dager, og vi har det fint vi - bodd sammen i 11 år:-)

Jeg flyttet inn til mannen da vi hadde vært sammen i ganske nøyaktig 1 år, det ble bare sånn fordi jeg studerte i nabobyen det året. Flyttet rett inn til han når studieåret var over.

Har nå bodd sammen i 14 år og har tenkt bli gamle sammen ja ;)

Annonse

Det kommer ann på om man har barn eller ikke synes jeg. Om man har barn fra før synes jeg man bør ha kjent hverandre i minst 6 mnd før man introduserer en ny kjæreste og dobbelt så lenge før man flytter ammen. Har man ikke barn fra før kan man flytte sammen etter en kveld for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...